// پنجشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۳

در آینده Pokemon GO روی آیفون های قدیمی اجرا نخواهد شد

استودیو نیانتیک لبز اعلام کرده که پس از آپدیت iOS 11، گوشی‌های موبایلی که از این نسخه پشتیبانی نمی‌کنند قادر به اجرای Pokemon Go نخواهند بود.

اگر از دارندگان آیفون‌های قدیمی هستید، وقت آن رسیده تا گوشی موبایل خود را ارتقا دهید؛ زیرا استودیو نیانتیک لبز (Niantic Labs، سازنده بازی Pokemon Go) اعلام کرده که پس از بروزرسانی iOS 11، گوشی‌هایی که از این نسخه پشتیبانی نمی‌کنند قادر به اجرای بازی اندروید و آیفون Pokemon Go نخواهند بود.

با توجه به اخبار بازی موبایل، این گفته بدین معنا است که دارندگان گوشی‌های آیفون 5 و آیفون 5C قادر به تجربه پوکمون گو نخواهند بود؛ زیرا آپدیت iOS 11 از گوشی‌های ذکر شده پشتیبانی نمی‌کند. با اینکه بازی پوکمون گو در جولای ۲۰۱۶ (تیرماه ۹۵) روانه بازار شد، ولی استودیو نیانتیک لبز به‌سرعت تغییرات زیادی نظیر اضافه کردن آب و هوای پویا روی گیم‌پلی بازی اعمال کرد و از طریق رویدادهای مختلف، حس و حال تازه‌ای به بازی خود بخشید.

از این‌رو چنین تصمیمی از سوی تیم سازنده عجیب به‌نظر نمی‌رسد. در انتها اعلام نشده که آیا برای کاربران اندروید بازی نیز چنین تصمیمی گرفته می‌شود یا نه. احتمال دارد نیانتیک لبز منتظر بازخوردها و نتیجه تصمیم فعلی برای کاربران آیفون مانده‌ باشد تا در انتها برای کاربران اندروید بازی نیز تصمیم‌گیری کند. آپدیت iOS 11 در تاریخ ۹ اسفندماه (۲۸ فوریه) منتشر می‌شود و پس از آن پشتیبانی از Pokemon Go روی آیفون‌های ذکر شده و مدل‌های قدیمی‌تر، قطع خواهد شد.


منبع engadget
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده