// چهار شنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۲۸

رویداد Crimson Days برای بازی Destiny 2 برگزار می‌شود

استودیو بانجی شایعات اخیر را تایید کرد و اعلام شد که رویداد Crimson Days برای بازی Destiny 2 برگزار می‌شود.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو بانجی (Bungie) اعلام کرد که رویداد Crimson Days که آخرین بار در سال ۲۰۱۶ در سری Destiny دیده شده بود، به‌زودی برای بازی Destiny 2 برگزار می‌شود. چندی پیش شایعاتی در ردیت منتشر شد که یکی از کاربران این بازی در پوشه‌های آن با فایلی روبه‌رو شده است که نام این رویداد در آن دیده می‌شود. کاربر مذکور همچنین در کنار فایل‌های ذکر شده از محتویات این رویداد نیز اطلاعاتی کسب کرده بود که در انجمن‌ها به اشتراک گذاشت. تانت‌ها، ماد‌ها، وسایل نقلیه و غیره، از دیگر محتویات فاش‌شده این رویداد به شمار می‌رود.

پس از فاش شدن این اطلاعات، استودیو بانجی اطلاعات منتشر شده پیرامون شایعات را تایید کرد و Cosmo23، از بانجی، در این باره نوشت:

شایعات حقیقت دارد. رویداد Crimson Days باز می‌گردد که البته شبیه به رویداد برگزار شده در سال ۲۰۱۶ نخواهد بود. اطلاعات مربوط به این رویداد در روز‌های آتی در بلاگ منتشر می‌شود.

این اخبار بازی در حساب کاربری Destiny 2 در Reddit منتشر شد؛ در حالی که به نظر می‌رسد که در این اواخر جامعه کاربران بازی از توسعه‌دهندگان حاضر در استودیو کمی آزرده‌خاطر هستند؛ چرا که رویداد‌های این بازی بیشتر به خرید‌های درون‌ برنامه‌ای منتهی می‌شود. در این میان، رویداد The Dawning که به‌تازگی خاتمه یافته است، کاربران این بازی را متعجب کرد؛ چرا که The Dawning رویدادی به مناسبت تعطیلات سال نو میلادی بود، اما در واقع ارتباط نزدیکی با Tess Everis و Eververse، مکان‌هایی برای خرید آیتم‌ها، داشت.

Destiny 2

در حین رویداد Crimson Days که در سال ۲۰۱۶ با مدت زمان محدودی برگزار شد، در Tower اسکین‌ جدیدی اضافه شده بود و کاربران می‌توانستد به یک Crucible Playlist منحصر‌به‌فرد با نام Crimson Doubles ملحق شوند. از دیگر محتویاتی که در این رویداد دیده شد می‌توان به ماموریت‌های جدید از Lord Shaxx اشاره کرد که به کاربران آیتم‌های انحصاری تقدیم می‌کرد.

به نظر می‌رسد که استودیو بانجی در حال حاضر نمی‌تواند انتظارات بازیکنان خود را بر‌آورده کند؛ طوری که با نگاه کوتاهی به انجمن‌های این بازی به نظر می‌رسد که بازیکنان از روند پشتیبانی سازندگان این بازی رضایت ندارند، در حالی که بانجی در این پست‌ها از عباراتی همچون «سعی می‌کنیم که این موضوع را بهبود ببخشیم» استفاده می‌کند.

با انتشار خبر امروز پیرامون بازگشت رویداد Crimson Days بسیاری از کاربران در فروم‌ها پیش‌بینی می‌کنند که رویداد یاد شده محتوایی همچون The Dawning در اختیار آنها قرار می‌دهد.

بازی Destiny 2 هم‌اکنون برای ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و پی سی در دسترس است. این بازی در زومجی نمره ۸ را دریافت کرد و در صورت تمایل می‌توانید نقد و بررسی آن را مطالعه کنید که خلاصه‌ای از آن به این صورت است:

شاید بازی Destiny 2 از داستان آن‌چنانی برخوردار نباشد که کاربران را درگیر کند، اما با داشتن محیط‌های انبوه می‌تواند ساعت‌ها کاربران را به دنیایی پر از هیجان دعوت کند. از ویژگی‌های کلیدی این بازی می‌توان به موسیقی و صداگذاری آن اشاره کرد که با شنیدن نت‌های دلنشین غرق در روند بازی می‌شوید. لودینگ طولانی در بخش حریف‌یابی برای ملحق شدن به بخش چندنفره می‌تواند از نقاط ضعف این بازی به‌شمار رود که احتمال می‌رود بانجی در آینده ایرادات این بخش را برطرف کند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده