// چهار شنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۲

بسته الحاقی The Darkest Shore بازی Call of Duty: WWII معرفی شد

دومین چپتر از بخش زامبی بازی Call of Duty: WWII با نام The Darkest Shore معرفی شد؛ این بسته الحاقی در تاریخ ۱۰ بهمن ماه در دسترس قرار خواهد گرفت.

طبق جدیدترین اخبار بازی، علاقه‌مندان به بخش زامبی بازی Call of Duty: WWII می‌توانند در تاریخ ۱۰ بهمن ماه (۳۰ ژانویه) منتظر دومین چپتر این بخش با نام The Darkest Shore باشند. در واقع The Darkest Shore به‌عنوان بخشی از بسته الحاقی The Resistance در دسترس قرار خواهد گرفت که در جریان آن، دکتر استاب در جزیره‌ای در شمال آلمان گروهی از زامبی‌ها را کنترل می‌کند.

در چپتر دوم، بازیکنان با محیطی کاملا متفاوت روبه‌رو خواهند شد. در اینجا محیط اصلی مه‌آلود است و نازی‌ها دور تا دور این جزیره را محاصره کرده‌اند و از طرفی با زامبی‌هایی طرف هستید که دید کافی روی آن‌ها نداشته و باید خود را برای هر نوع حمله‌ و مقابله‌ای آماده کنید. البته ناگفته نماند که تاریخ ذکر شده برای بسته الحاقی The Resistance در واقع برای کاربران پلی استیشن 4 است و کاربران کامپیوتر و ایکس باکس وان، یک ماه بعد (۱۰ اسفند ماه) می‌توانند بسته الحاقی The Resistance و چپتر دوم بخش زامبی را تجربه کنند.

در ادامه می‌توانید ویدیو معرفی The Darkest Shore را در زومجی تماشا کنید.

دانلود از آپارات

در بسته الحاقی The Resistance، جدای از محتوای زامبی، یک حالت جدید Operation با نام Operation Intercept، سه نقشه جدید با نام‌های Valkyrie، Occupation و Anthropoid نیز به بازی Call of Duty: WWII اضافه خواهد شد.


منبع Aotf
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده