// چهار شنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۳

۱۰ بازی جدید به سرویس PlayStation Now اضافه خواهند شد

بخش Sony Interactive Entertainment اعلام کرده است که هفته آینده تعداد ۱۰ بازی جدید به سرویس PlayStation Now اضافه خواهند شد.

سرویس PlayStation Now (پلی استیشن ناو) که از سال ۲۰۱۵ آغاز به کار کرده است، این امکان را در اختیار علاقه‌مندان به بازی‌های دو پلتفرم پلی استیشن 3 و پلی استیشن 4 قرار داده که بتوانند در ازای پرداخت حق اشتراک ماهیانه به بیش از ۵۰۰ بازی دسترسی داشته و از طریق رایانش ابری به تجربه آن‌ها بپردازند. به دلیل پشتیبانی بخش Sony Interactive Entertainment (سرگرمی‌های تعاملی سونی) این سرویس همواره بروز بوده و تعداد بازی‌های موجود در آن افزایش می‌یابد. طبق جدید‌ترین اخبار بازی، این بخش اعلام کرده است که هفته آینده سرویس مذکور میزبان ۱۰ بازی جدید خواهد بود.

اکثریت بازی‌های جدیدی را که به زودی در دسترس اعضای سرویس پلی استیشن ناو قرار می‌گیرند، بازی‌های انحصاری پلتفرم پلی استیشن تشکیل داده‌اند. شاخص‌ترین این بازی‌ها، بازی Until Dawn است. این محصول استودیو Supermassive Games (سوپرمسیو گیمز) در سال ۲۰۱۵ به صورت انحصاری روی کنسول PS4 منتشر شد. در این بازی که در سبک ترس و بقا ساخته شده و یاد‌آور بسیاری از فیلم‌های ترسناک دهه ۱۹۸۰ و ۱۹۹۰ است، گروهی از جوانان باید با خطر‌های مختلفی آن‌ها را تهدید می‌کنند، مقابله کنند. امکان تجربه بازی در قالب تمامی شخصیت‌ها، جلوه‌های بصری عالی، به کار‌گیری درست مکانیک «انتخاب» و تاثیر بسزای آن در روند داستانی و استفاده از بازیگران با‌تجربه ویژگی‌های هستند که باعث می‌شود که بازی Until Dawn به اثری ارزشمند تبدیل شود.

دیگر بازی که هفته آینده اعضای سرویس PlayStation Now می‌توانند آن را تجربه کنند، بازی Gravity Rush Remastered است. این بازی که توسط استودیو پراجکت سایرن ساخته شده و در سال ۲۰۱۲ روی کنسول PlayStation Vita (پلی استیشن ویتا) منتشر شد، نهایتا با فاصله زمانی حدودا چهار ساله نسخه ارتقا یافته این بازی در قالب بازی Gravity Rush Remastered روی کنسول Playstation 4 عرضه شد. بازیکنان در این بازی در قالب شخصیت کت که توانایی کنترل جاذبه را دارد، به جنگ با هیولاهایی به نام Nevi می‌روند.

لیست کامل بازی‌هایی که هفته آینده به سرویس پلی استیشن ناو اضافه خواهند شد، به شرح زیر است:

علاوه بر این، تعداد ۶ بازی که هم‌اکنون نسخه پلی استیشن 3 آن‌ها به‌واسطه سرویس پلی استیشن ناو قابل تجربه است، بزودی با نسخه پلی استیشن 4 تعویض خواهند شد. این بازی‌ها عبارتند از:

سرویس پلی استیشن ناو روی کنسول PS4 و کامپیوتر قابل استفاده بوده و اشتراک یک‌ماهه و یک‌ساله این سرویس به ترتیب به ازای پرداخت ۱۰ دلار و ۱۰۰ دلار قابل خرید است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده