نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۱

سازنده Gears of War 4 روی یک آی پی جدید برای ایکس باکس وان کار می‌کند

استودیو کوالیشن، سازنده مجموعه بازی‌های محبوب Gears of War در حال ساخت یک بازی کاملا جدید برای کنسول ایکس‌باکس وان است.

در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو کوالیشن (The Coalition)، سازنده‌ی سری بازی‌های محبوب Gears of War در حال کار روی یک IP جدید برای کنسول ایکس باکس وان است. کمپانی استوری‌لَب پروداکشنز در وب‌سایت خود به صورت رسمی اعلام کرد که در حال حاضر با همکاری استودیو کوالیشن روی یک آی‌پی جدید کار می‌کند، اما هیچ اطلاعات دیگری در خصوص آن اعلام نکرد.

برای کسانی که اطلاع ندارند باید بگوییم که کمپانی استوری‌لب پیش از این در ساخت بازی Gears of War 4 و بازی Gears of War: Ultimate Edition با استودیو The Coalition همکاری داشته است و این کمپانی خدمات ارزنده‌ای به کوالیشن ارائه کرده است که از میان آنها می‌توان به فراهم ساختن نیروی کار و موشن کپچر برای این استودیو اشاره کرد.

بازی Gears of War 4 پس از انتشار، نظر منتقدان و بازیکنان بسیاری را به خود جلب کرد، ولی طرفداران این مجموعه انتظار بیشتری از بازی داشتند. این بازی در بررسی زومجی نمره ۹ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است: 

بازی Gears of War 4 دیگر همانند گذشته یک بازی انقلابی نیست و آن تاثیری را که سه‌گانه قبل در صنعت گیم گذاشت تکرار نمی‌کند. اما Gears of War 4 یک بازی فوق‌العاده است که طعم و مزه گذشته خود را حفظ کرده و حتی با عوض شدن سرآشپز جدید آن که The Coalition نام دارد، اوضاع گیم‌پلی و گان‌پلی حتی بهتر از قبل شده است. به‌عنوان اولین بازی استودیو کوالیشن، Gears of War 4 عالی عمل کرد و از بسیاری جهات، یکی از برترین بازی‌های نسل هشتمی مایکروسافت به شمار می‌رود.

اینکه استودیو کوالیشن روی یک بازی کاملا جدید کار می‌کند یقینا خبر خوبی برای طرفداران است، اما از آنجایی که این استودیو به‌تازگی کار ساخت بازی را آغاز کرده است، به نظر می‌رسد که به این زودی‌ها شاهد خبرهای جدیدی از بازی نخواهیم بود. شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده