// سه شنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۹

بازی Street Fighter V: Arcade Edition در برخی مناطق دیرتر منتشر می‌شود

نسخه فیزیکی و دیجیتالی بازی Street Fighter V: Arcade Edition در برخی از مناطق با تاخیر عرضه می‌شود؛ البته برای کاربران جدید.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی کپکام (Capcom) اطلاعاتی از تاریخ انتشار نسخه Arcade Edition بازی Street Fighter V در ریجن‌های اروپا، خاورمیانه، آفریقا، استرالیا و نیوزیلند منتشر کرد. در این راستا کاربرانی که بازی Street Fighter V: Arcade Edition را خریداری می‌کنند، نسبت به کاربرانی که Street Fighter V را به Arcade Edition آپدیت می‌کنند، کمی دیرتر این محتوا را دریافت خواهند کرد.

به نقل از پستی که سازندگان در حساب کاربری خود در توییتر منتشر کرده‌اند، نسخه فیزیکی و دیجیتالی بازی Street Fighter V: Arcade Edition در تاریخ ۱۹ ژانویه (۲۹ دی‌ماه) برای پلی‌ استیشن 4 منتشر می‌شود. در آن سو اگر بازی Street Fighter V را در اختیار دارید، در تاریخ ۱۶ ژانویه (۲۶ دی‌ماه)‌ می‌توانید بازی خود را به نسخه آرکید ادیشن آپدیت کنید.

نسخه پی سی بازی Street Fighter V: Arcade Edition از طریق استیم در تاریخ ۲۶ دی‌ماه در دسترس تمامی کاربران کامپیوتر قرار می‌گیرد؛ چه کاربران جدید و چه کاربرانی که بازی را در اختیار دارند. کمپانی کپکام هنوز زمان دقیق انتشار نسخه Arcade Edition این بازی را مشخص نکرده است و مشخص نیست که بازی در چه ساعتی در سرور‌ها در دسترس قرار می‌گیرد.

Street Fighter V: Arcade Edition

کپکام فعلا در مورد انتشار نسخه آرکید این بازی در ریجن آمریکا اطلاعاتی منتشر نکرده‌ است و هنوز معلوم نیست که آنجا هم مانند ریجن‌های یاد شده دیرتر میزبان این بازی خواهد شد یا خیر. سازندگان ضمن بیانیه‌ای اعلام کردند که به‌زودی اطلاعاتی در این مورد را با طرفداران در میان می‌گذراند.

بازی Street Fighter V: Arcade Edition نسخه‌ای از بازی مبارز‌ه‌ای و محبوب کمپانی کپکام است که شامل تمامی محتوایی که در فصل اول و فصل دوم Street Fighter 5 منتشر شده است، می‌شود. در کنار المان‌های جدید در گیم‌پلی، نسخه یاد شده شامل تمامی ۲۸ مبارز آن می‌شود که در کنار کاراکتر‌های DLC برای این بازی برنامه‌ریزی شده است.

در مورد المان‌های جدید گیم‌پلی‌، سازندگان V-Trigger جدید یا به اصطلاع وی-تریگر دومی را برای تمامی کاراکتر‌های این بازی اضافه کرده‌اند که به نقل از کپکام «به طور قابل توجهی سبک بازی کاراکتر‌ها را تغییر می‌دهد». همچنین حالت کلاسیک Arcade Mode همراه با حالت جدیدی با نام Extra Battle به بازی اضافه می‌شود که در کنار تغییراتی در بخش رابط کاربری (UI) به چشم می‌خورد. در عکس فوق می‌توانید تغییرات جلوه‌های هنری صفحه Vs را مشاهده کنید.

بازی Street Fighter V در بررسی زومجی توانست نمره ۷ را دریافت کند که در صورت تمایل می‌توانید نقد و بررسی آن را مطالعه کنید. برای اطلاع از خبر‌ها و تریلر‌های منتشر شده می‌توانید به صفحه اختصاصی آن در زومجی مراجعه کنید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده