// یکشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۶

بازی موبایل Pathfinder Duels منتشر شد

استودیو 37Games بازی Pathfinder Duels را که در سبک کارتی طراحی شده است از طریق اپ‌استور و گوگل‌پلی برای آیفون و اندروید منتشر کرد.

مجموعه Pathfinder را از دنیای بازی‌های نقش‌آفرینی رومیزی می‌شناسیم که در واقع نسخه اسپین‌آف و گسترده‌ای از بازی‌ معروف رومیزی Dungeons and Dragons است. در میان آثاری که این مجموعه ضمیمه خود کرده است بازی Pathfinder Adventures به چشم می‌خورد که در واقع سازندگان با توسعه آن، دنیای این بازی را به طور دیجیتالی روی دستگاه‌های موبایل توسعه داده و به رایگان در دسترس کاربران قرار دادند.

بازی Pathfinder Adventures در ماه مه ۲۰۱۶ برای اندروید منتشر شد و توانست محبوبیت خاصی را برای خود دست‌وپا کند و سازندگان با انتشار محتویات گوناگون به پشتیبانی از این بازی ادامه دادند و حتی آن را برای دستگاه‌های آیفون نیز پورت کرده‌اند. گفتنی است که از زمان انتشار آن تا به امروز این بازی توانسته است به یکی از بازی‌های نقش آفرینی و ماجراجویی محبوب در فروشگاه اپ‌استور تبدیل شود.

استودیوی سازنده این بازی یعنی 37گیمز (37Games) در ماه آگوست از بازی جدید خود با نام Pathfinder Duels رونمایی کرد که در سبک کارتی یا به اصطلاح CCG طراحی شده است. حال سازندگان در جدیدترین اخبار بازی موبایل اعلام کردند که پروژه آنها به طور رسمی در فروشگا‌ه‌های اپ استور و گوگل پلی منتشر شده است و هم‌اکنون برای کاربران موبایل در دسترس است.

 Pathfinder Duels

بازی‌های کارتی زیادی در فروشگاه اپ‌استور وجود دارد، اما آنچه که Pathfinder Duels را از بازی‌های مشابه متمایز می‌کند مربوط به روند همزمان آن می‌شود. در بازی‌های کارتی دیگر کاربران با فرارسیدن نوبت خود کارت‌هایی را در محیط بازی قرار می‌دهند، اما در  Pathfinder Duels بازیکنان به طور همزمان کارت‌های خود را وارد محیط بازی می‌کنند و پس از آن بازی کارت‌های هر دو بازیکن را به طور همزمان نمایان می‌کند و اینجا است که کاربران از کارت‌های حریف خود باخبر می‌شوند. این موضوع می‌تواند روند هیجان‌انگیز و متفاوتی را برای طرفداران این سبک به ارمغان آورد. در این میان در حالی که بیشتر بازی‌های کارتی برای دستگاه‌های تبلت توسعه یافته‌اند، اما Pathfinder Duels برای آیفون و اسمارت‌فون‌های اندرویدی نیز در دسترس است و کاربران می‌توانند آن را روی صفحه‌های کوچک‌تر تجربه کنند.

بازی Pathfinder Duels هم‌اکنون به طور رایگان برای آیفون و اندروید در دسترس است. در ادامه می‌توانید از لینک‌های زیر به فروشگاه دستگاه خود مراجعه کنید و بازی را به طور رایگان دانلود و تجربه کنید.

دانلود بازی Pathfinder Duels


منبع toucharcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده