نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۴۵

تریلر جدید بازی موبایل Paladins Strike منتشر شد

استودیو های-رز در جریان رویداد HRX 2018 یک تریلر جدید از بازی Paladins Strike منتشر کرد.

با وجود اینکه در جریان رویداد HRX 2018 شاهد اخبار جدیدی از بازی SMITE و بازی Paladins: Champions of the Realm بودیم اما این رویداد برای طرفداران بازی Paladins Strike که منتظر اطلاعات بیشتری از بازی بودند، ناامید‌کننده بود. در حالی که اطلاعات زیادی از بازی Paladins Strike در دست نیست و حتی نمی‌دانیم که این بازی چه زمانی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد، استودیو های‌-رز در تازه‌ترین اخبار بازی موبایل اقدام به انتشار تصاویر و تریلر جدیدی از بازی کرده است.

در جریان رویداد HRX 2018 یک تریلر کوتاه، جذاب و قابل توجه از بازی Paladins Strike منتشر شد، اما این تریلر آن چیزی نبود که طرفداران منتظر آن بودند. طرفداران بازی که نسخه بتای آن را تجربه کرده بودند، انتظار داشتند که تاریخ انتشار رسمی آن در این رویداد مشخص شود، ولی این امر تحقق نیافت و هنوز نمی‌دانیم که این بازی چه زمانی در دسترس خواهد بود.

بازی Paladins Strike به ‌مانند دیگر بازی‌های مشهور استودیو های-رز رایگان خواهد بود و در واقع نسخه فرعی بازی Paladins: Champions of the Realm محسوب می‌شود. نسخه بتای عمومی بازی در مردادماه سال جاری به رایگان در دسترس کاربران اندروید و iOS قرار گرفت و در آبان‌ماه به صورت محدود (Soft Launch) در کشور استرالیا منتشر شد. این بازی بر‌خلاف بازی Paladins در سبک تیر‌اندازی اول-شخص نیست و در عوض سبک MOBA برای آن انتخاب شده است. مسابقات این بازی به صورت پنج به پنج و در قالب قهرمانان بازی Paladins انجام خواهند شد.

شما می‌توانید تریلر و تصاویر جدید بازی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را در خصوص آن با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

برای دانلود از وب‌سایت آپارات اقدام کنید


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده