نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۲

بسته Dragon Bones بازی The Elder Scrolls Online معرفی شد

استودیو زنیمکس آنلاین اخیرا بسته الحاقی جدیدی را با نام Dragon Bones برای بازی The Elder Scrolls Online معرفی کرده است.

از زمان انتشار بازی The Elder Scrolls Online در سال ۲۰۱۴ تا به امروز، استودیو زنیمکس آنلاین پشتیبانی بسیار خوبی از این بازی داشته و محتویات مختلفی را به بازی اضافه کرده است. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، این استودیو جدید‌ترین بسته الحاقی این بازی را با نام Dragon Bones معرفی کرده که محتویات تازه‌ای را به بازی اضافه می‌کند.

این بسته الحاقی، در وهله اول دو سیاه‌چال (Dungeon) جدید با نام‌های Scalecaller Peak و Fang Lair به بازی اضافه خواهد کرد که هر دو هم در حالت Normal و هم در حالت Vetern بازی قابل تجربه خواهند بود و هریک شامل دشمنان و ویژگی‌های خاص خود می‌شوند. یکی از جذاب‌ترین دشمنان موجود در این سیاه‌چال‌ها، یک اژدها است که استخوان‌هایش جان گرفته‌اند و باید با وی مبارزه کنید. این بسته الحاقی همچنین دشمنان، آیتم‌ها و موارد جدید دیگری را هم به بازی اضافه خواهد کرد که البته اطلاعات بیش‌تر در این رابطه در آینده منتشر خواهد شد. زنیمکس تنها تایید کرده که هر بازیکنی که وارد یکی از سیاه‌چال‌های بازی شود، ماسک Renegade Dragon Priest را دریافت خواهد کرد.

سازندگان همچنین در کنار این بسته الحاقی، از یک آپدیت بزرگ هم برای بازی رونمایی کرده‌اند که قرار است یک سیستم پوشش و لباس جدید، دو Battleground و سیستم ذخیره‌سازی جدید آیتم‌ها در خانه را به بازی اضافه کند. بسته الحاقی Dragon Bones برای تمامی مشترکین ESO Plus بازی به صورت رایگان در دسترس قرار خواهد گرفت، اما بازیکنان دیگر باید از طریق واحد پول درون بازی نسبت به خرید آن اقدام کنند. همچنین آپدیت جدید بازی هم برای تمامی کاربران رایگان خواهد بود.

بسته Dragon Bones بازی در ماه فوریه (بهمن-اسفند) در دسترس قرار خواهد گرفت.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده