نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۵

تریلر و اطلاعات جدیدی از بازی Total War: Thrones of Britannia منتشر شد

استودیو کریتیو اسمبلی اخیرا تریلری با محوریت شخصیت Alfred the Great از بازی Total War: Thrones of Britannia منتشر و اطلاعاتی از آن ارائه کرده است.

استودیو Creative Assembly، سازنده مجموعه بازی‌های توتال وار، چندی پیش از سری فرعی این مجموعه با نام Total War Saga رونمایی کرد. بازی‌های این سری قرار است حس و حالی تاریخی داشته باشند و برخلاف بازی وارهمر توتال وار که المان‌هایی فانتزی دارد، بازی‌های این سری بیش‌تر شبیه به نسخه‌های قدیمی‌تر سری توتال وار خواهند بود. اولین بازی از این سری فرعی، Total War: Thrones of Britannia است که چندی پیش معرفی شد و قرار است در سال ۲۰۱۸ منتشر شود.

حال در جدید‌ترین اخبار بازی، استودیو کریتیو اسمبلی تریلری از این بازی منتشر و اطلاعاتی هم از آن ارائه کرده است. در ادامه می‌توانید تریلر بازی را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

در تریلر بازی، شاهد شخصیت Alfred the Great، پادشاه Wessex‌ها هستیم. وی در اواخر قرن نهم در برابر حمله وایکنیگ‌ها که خسارات جبران‌ناپذیری به سرزمینش وارد کرده بودند، ایستادگی کرد و توانست با شکست دادن آن‌ها، رهبر انگلستان شود. بازی‌های سری Total War Saga قرار است روی بازه‌های مختلف تاریخی تمرکز داشته باشند و از این‌رو داستان بازی Total War: Thrones of Britannia از سال ۸۷۸ پس از میلاد آغاز خواهد شد.

استودیوی سازنده بازی همچنین اطلاعاتی کلی هم از روند بازی منتشر کرده است. بر این اساس رهبر هر گروه در بازی Total War: Thrones of Britannia، یک سری اهداف و ماموریت‌های خاص خواهد داشت که گیمر باید در نقش وی، آن‌ها را انجام دهد. این اهداف می‌توانند تاثیر بسیار مهمی روی اتفاقات مختلف بازی داشته باشند و در کل طبق گفته سازندگان، گیمر‌ها قادر خواهند بود تا وقایع تاریخی آن بازه زمانی را تغییر دهند.

همچنین مثل اکثر نسخه‌های سری توتال وار، در Total War: Thrones of Britannia هم روش‌های مختلفی برای رسیدن به پیروزی وجود دارد. برای مثال شما می‌توانید از طریق جنگ به پیروزی برسید یا اینکه با پیشرفت در زمینه‌هایی مثل ساخت و ساز یا تکنولوژی این کار را انجام دهید. استودیو کریتیو اسمبلی همچنین دو مورد از گروه‌های حاضر در بازی را هم معرفی کرده که در ادامه می‌توانید بیش‌تر با آن‌ها آشنا شوید:

  • گروه وسکس (یا ساکسون) غربی: رهبری این گروه بر عهده شاه آلفرد است. پس از حمله وایکینگ‌ها در سال ۸۷۱ پس از میلاد، آلفرد مجبور شد تا به منطقه سامرست تغییر مکان بدهد، اما پیروزی بسیار مهم وی در نبرد Edington به نوعی افتخار را به وی برگرداند. ویژگی خاص این گروه در بازی، Witan نام دارد. ویتان در واقع نام یک نوع جلسه مشورت است که سران این گروه در آن جمع می‌شدند و در مورد مسائل مختلفی مشورت می‌کردند. عملکرد این ویژگی در بازی هم به این شکل خواهد بود که اعضای این شورا یک سری موارد قابل انتخاب را به گیمر پیشنهاد می‌کنند که هریک مزایا و معایبی دارند و می‌توانند تاثیر مهمی روی عملکرد شما داشته باشند. پس باید سعی کنید موردی را انتخاب کنید که بیش‌تر به نفع‌تان است و با سبک بازی‌تان هم‌خوانی دارد.
  • گروه میرس (Mierce): میرس گروهی بود که شهر تام‌ورث پایتخت آن‌ها به شمار می‌رفت و رهبر این گروه، از این شهر به منطقه‌ای که امروزه با نام میدلند شناخته می‌شود، حکمرانی می‌کرد. حوزه حکومت این گروه از Northumbria در شمال انگلستان آغاز می‌شد و تا منطقه کنت در جنوب این کشور گسترده بود. در سال ۸۷۷ پس از میلاد، ارتش بزرگ Heathen مناطق شرقی این حکومت را تصرف و حکومتی به نام Danelaw در آن ایجاد کردند. قابلیت اصلی این گروه، Hoards نام دارد و عملکرد آن به این صورت است که پس از اینکه میزان طلای شما به حد خاصی رسید، می‌توانید از آن در بخش‌های مختلفی مثل ارتش استفاده کنید تا هزینه نگه‌داری ارتش‌تان کاهش پیدا کند، آن را به بزرگان حکومتی بدهید تا وفاداری‌شان تقویت شود یا اینکه پول را با مردم به اشتراک بگذارید تا نظم عمومی و میزان محصولاتی که از مزارع به دست می‌آورید، افزایش پیدا کند. حتی می‌توانید این طلا را برای خودتان هم نگه دارید که البته این مساله یک سری معایب و نارضایتی‌ها را در پی خواهد داشت.

بازی Total War: Thrones of Britannia به صورت انحصاری برای کامپیوتر منتشر خواهد شد. این بازی با استفاده از موتور استفاده‌شده در بازی Total War: Attila ساخته می‌شود و باید امیدوار بود که برخلاف آن بازی، در این اثر شاهد عملکرد فنی بهتری از جانب بازی باشیم.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده