نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۸

بسته الحاقی Champions بازی LEGO Marvel Super Heroes 2 معرفی شد

استودیو ترَولرز تیلز بسته الحاقی جدیدی را با نام Champions برای بازی LEGO Marvel Super Heroes 2 معرفی کرد که شخصیت‌های جدیدی را به بازی اضافه می‌کند.

استودیو ترولرز تیلز پیش از این اعلام کرده بود که بازی LEGO Marvel Super Heroes 2 را با ارائه‌ی محتویات جدید به صورت مداوم پس از انتشار پشتیبانی خواهد کرد و به نظر می‌رسد که آنها به قول خود پایبند هستند. در تازه‌ترین اخبار بازی، بخش سرگرمی های تعاملی برادران وارنر و استودیو ترَولرز تیلز یک بسته الحاقی جدید را برای بازی معرفی کردند که Champions نام دارد و شخصیت‌های جدیدی را برای بازی به ارمغان می‌آورد.

اول و مهم‌تر از همه، این بسته الحاقی ۶ شخصیت جدید آماندوس چو (نسخه فعلی هالک در کامیک‌ها)، نُوا، آیرون هارت، دویل دایناسور، مون گرل و وایو را به بازی اضافه می‌کند. این بسته همچنین شامل دو مدل جدید از کاراکترهایی است که در حال حاضر آنها را می‌شناسیم و یکی از آنها نسخه نادیا پیم از کاراکتر «زنبورک» (Wasp) و دیگری نسخه کیت بیشاپ از کاراکتر «شاهین‌چشم» یا هاوک‌آی (Hawkeye) است. به مناسبت معرفی این بسته الحاقی یک تصویر جدید از دو کاراکتر موجود در این بسته نیز منتشر شده است که طبق معمول در انتهای مطلب قابل مشاهده است.

برای کسانی که اطلاع ندارند باید بگوییم که بازیکنان در بازی LEGO Marvel Super Heroes 2 عازم شهر پهناور و افسانه‌ای کرونوپلیس خواهند شد و باید در سرتاسر شهر کرونوپلیس، از مصر باستان گرفته تا نیویورک سال ۲۰۹۹، به نبرد با شخصیت کانگ فاتح بپردازند. علاوه بر این بازیکنان در این بازی کنترل شخصیت‌هایی مانند کاپیتان امریکا، اسپایدرمن ۲۰۹۹، هالک، ثور، نگهبانان کهکشان، بلک پنتر، کاپیتان مارول، دکتر استرنج، گرین گابلین و تعداد بیشمار دیگری از کاراکترهای محبوب و شناخته‌شده‌ی مارول را بر عهده خواهند داشت که تعداد آنها به بیش از ۲۰۰ کاراکتر می‌رسد.

بازی LEGO Marvel Super Heroes 2 در تاریخ بیست و سوم آبان‌ماه (۱۴ نوامبر) منتشر شد و در حال حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پی سی و نینتندو سوییچ در دسترس است. بسته الحاقی جدید بازی ۱.۹۹ دلار قیمت خواهد داشت و دارندگان سیزن پَس بازی نیز می‌توانند به صورت کاملا رایگان به آن دسترسی داشته باشند.

LEGO Marvel Super Heroes 2

شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده