نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۲

بازی موبایل Bot Smashers توسط استودیو سازنده Smite معرفی شد

Bot Smashers یک بازی اندروید و آیفون است که اخیرا توسط استودیو های-رز، سازنده بازی‌هایی چون Smite معرفی شده است.

استودیو Hi-Rez طی سال‌های اخیر با ساخت بازی‌هایی چون Smite و Paladins به نامی شناخته‌شده در بین گیمر‌ها تبدیل شده است. این استودیو اخیرا رویدادی با نام Hi-Rez Expo 2018 برگزار و در آن از جدید‌ترین ساخته‌هایش رونمایی کرده است. در جریان این رویداد، های-رز یک بازی موبایل هم با نام Bot Smashers معرفی کرده که اثری در سبک استراتژی است.

بازی اندروید و آیفون Bot Smashers که فعلا تاریخ انتشار مشخصی ندارد، قرار است یک بازی استراتژیک رقابتی باشد؛ به این صورت که وظیفه گیمر در طول بازی، هدایت ربات خود به شکلی است که بتواند در میدان نبرد نیرو‌ها و پایگاه تیم حریف را نابود کند و برنده شود. در این بین بازیکن حریف هم دقیقا هدف مشابهی خواهد داشت و باید سعی کنید پیش از آنکه وی پایگاه شما را خراب کند، پایگاهش را خراب کرده و برنده بازی شوید.

با اینکه اطلاعات خیلی زیادی از این بازی منتشر نشده، اما های-رز اعلام کرده که Bot Smashers فقط به کنترل ربات خلاصه نمی‌شود و گیمر باید بتواند پایگاهش را به شکل درستی بسازد و همچنین مواردی مثل نیرو‌ها را نیز مدیریت کند تا شانس بیش‌تری برای پیروزی داشته باشد. فعلا مشخص نیست که این بازی چه زمانی منتشر خواهد شد، اما سازندگان از علاقه‌مندان دعوت کرده‌اند تا با ثبت‌نام در سایت بازی، شانس تجربه Bot Smashers را پیش از انتشار نسخه رسمی داشته باشند و بتوانند آن‌ها را در مسیر ساخت این اثر یاری کنند.

در پایان می‌توانید تریلر کوتاهی از بازی Bot Smashers را تماشا کنید:

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده