// جمعه, ۱۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۰

انتشار نسخه قانونی بازی This War of Mine به زبان فارسی در هیولا

در جریان مراسم رونمایی از هیولا، نسخه فارسی و قانونی بازی This War of Mine، ساخته استودیوی 11‌ بیت با نام «این جنگ من»‌ از طریق هیولا منتشر شد.

در جریان نشست رونمایی از هیولا، اولین درگاه قانونی عرضه بازی‌های ایرانی و خارجی پی سی، به صورت رسمی با پخش تریلری از نسخه فارسی بازی This War of Mine با نام «این جنگ من» رونمایی شد. طبق اعلام کسرا تهرانی، مدیر توسعه تجاری هیولا، بازی This War of Mine اکنون با قیمت ۱۹۸۰۰ تومان یعنی کمتر از یک چهارم قیمت جهانی به صورت کاملا قانونی، رسمی و با رعایت حق تألیف (کپی‌رایت)‌ از طریق هیولا در ایران منتشر شده است.

این بازی توسط استودیوی 11 Bit Studios در سال ۲۰۱۴ منتشر شد که در کنار تحسین منتقدین توانست نظر بازیکنان را نیز به سمت خود جلب کند. تاکنون چهار میلیون نسخه از بازی This War of Mine در سطح جهان به فروش رفته است. به گفته‌ی مدیر توسعه تجاری هیولا، برای ارائه‌ی نسخه فارسی این بازی بیش از ۸۸ هزار کلمه به فارسی ترجمه شده است. شما می‌توانید هم‌اکنون بازی «این جنگ من» را از طریق هیولا خریداری و تجربه کنید.

داستان بازی «این جنگ من» پیرامون یک گروه از غیر نظامیان روایت می‌شود که در شهری محصور برای زنده ماندن تلاش می‌کنند. این بازی قصد دارد تا تجربه‌ی جنگ را از زاویه‌ای کاملا جدید برای بازیکنان روایت کند. در ادامه می‌توانید تریلر رسمی بازی با دوبله و زبان فارسی را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه بر این در جریان این رویداد ویدیویی با حضور کارول، از اعضای استودیوی 11 بیت پخش شد که در کنار توضیحاتی پیرامون انتشار This War of Mine به زبان فارسی، از برنامه‌ی این استودیو لهستانی و هیولا برای فارسی‌سازی سایر بازی‌ها 11 بیت در آینده خبر می‌دهد:

دانلود از آپارات


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده