نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۸

تصویری احتمالی از بازی جدید سازنده The Last Guardian

فومیتو اوئدا، سازنده بازی‌هایی چون The Last Guardian و Shadow of the Colossus، اخیرا تصویری منتشر کرده که احتمالا ارتباطی به بازی بعدی وی دارد.

فومیتو اوئدا بازی‌ساز مطرح ژاپنی است که وی را با بازی‌هایی چون Ico، Shadow of the Colossus و اخیرا هم The Last Guardian می‌شناسیم. بازی‌های اوئدا معمولا به دلیل داشتن درون‌مایه‌های هنری بسیار غنی شناخته می‌شوند و وی استاد ساخت بازی‌هایی است که می‌توانند گیمر را تحت تاثیر قرار دهند.

اوئدا پس از تمام کردن فرایند ساخت طولانی بازی The Last Guardian، اشاره‌هایی به بازی بعدی خودش داشته و حال در جدید‌ترین اخبار بازی، استودیو Gen Design که رهبری آن برعهده اوئدا است، تصویری در حساب توییتر خود منتشر کرده که ممکن است به بازی بعدی آن‌ها اشاره داشته باشد. در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

فومیتو اوئدا

تصویر منتشر‌شده، شباهت نسبتا زیادی به ساخته‌های پیشین اوئدا دارد؛ از یک موجود غول‌پیکر گرفته تا کاراکتری که بی‌شباهت به شخصیت‌های ساخته‌های پیشین این بازی‌ساز نیست. با این حال اوئدا سال گذشته اعلام کرده بود که دوست دارد بازی بعدی خود را در سبک و شیوه‌های متفاوت بسازد و اثری خلق کند که شباهت خیلی زیادی به ساخته‌هایش پیشین وی نداشته باشد. همچنین یکی از کاربران با بررسی کدهای این صفحه در توییتر، متوجه شده که اسم این عکس «Beauty and the Beast 2018» است و شاید این بدین معنی باشد که اوئدا در سال ۲۰۱۸ از ساخته جدید خودش رونمایی خواهد کرد.

به هر حال باید منتظر ماند و دید که در نهایت پروژه بعدی فومیتو اوئدا چه زمانی و در چه سبک و سیاقی رونمایی خواهد شد. نظر شما در این مورد چیست؟


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده