نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۲

بازی استراتژی Antihero به اپ استور راه یافت

بازی استراتژی Antihero نهایتا پس از سه سال به اپ استور راه یافت و دارندگان گوشی موبایل آیفون و تبلت آی‌پد از حالا می‌توانند آن را خریداری کنند.

مطابق تازه‌ترین اخبار بازی موبایل، کمپانی ورسوس ایول (سازنده بازی The Banner Saga) نهایتا بازی Antihero را با قیمت ۳.۹۹ دلار در دسترس کاربران سیستم عامل iOS قرار داد. بازی Antihero اولین بار در شهریورماه ۱۳۹۳ ( سپتامبر ۲۰۱۴) و در حالی که یک سال از توسعه بازی به وسیله‌ی تیم کانکلینگ می‌گذشت معرفی شد و طرفداران از آن زمان منتظر اعلام تاریخ انتشار بازی بودند. این بازی مدتی قبل در تیرماه امسال (جولای سال ۲۰۱۷) برای ویندوز و مک منتشر شد و حال بعد از گذشت چندین ماه به اپ استور راه یافته است.

بازی Antihero یک اثر استراتژی نوبتی است که بازیکنان در آن یک گروه شرور در شهری قدیمی را اداره می‌کنند و باید برای انجام کارهایی نظیر اخاذی، سرقت و حتی قتل به استخدام یک گروه از خلافکار‌ها اقدام کنند. این بازی دارای دو بخش تک‌نفره و چندنفره است و در بخش تک‌نفره بازیکنان در حالت داستانی با هوش مصنوعی بازی دست و پنجه نرم می‌کنند و در بخش چندنفره نیز شاهد حالت بازیکن در برابر بازیکن (PvP) هستیم که تجربه‌ی بازی با دوستان را فراهم می‌سازد.

دانلود از وب‌سایت آپارات

این نسخه همچنین با نسخه‌ی کامپیوتری بازی قابلیت کراس‌پلی دارد که رقبای قدرتمندتری را رو در روی بازیکنان قرار می‌دهد. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که از زمان معرفی بازی در سال ۲۰۱۴ می‌خواهید آن را تجربه کنید، اکنون این بازی برای دارندگان گوشی موبایل آیفون یا تبلت آی‌پد در دسترس است. فراموش نکنید که نظرات خود را از تجربه‌ی بازی و این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع TouchArcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده