نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۲

سرورهای بازی Destiny 2 برای تعمیرات از دسترس خارج می‌شود

استودیو بانجی اعلام کرد که امروز سرورهای بازی Destiny 2 برای اعمال یک سری تعمیرات برای چند ساعت از دسترس خارج می‌شود.

اگر طبق برنامه‌ریزی خود می‌خواهید که امروز به ارتقای سطح شخصیت خود در بازی Destiny 2 بپردازید، باید در این تصمیم تجدید نظر کنید زیرا مطابق تازه‌ترین اخبار بازی، توسعه‌دهندگان بازی در استودیو بانجی اعلام کرده‌اند که امروز این اثر تیراندازی و اول شخص برای چند ساعت از دسترس خارج می‌شود.

این تعمیرات از ساعت ۱۸:۳۰ چهارشنبه، سیزدهم دی‌ماه (۳ ژانویه) آغاز می‌شود و در این زمان بازیکنان امکان وارد شدن به حساب کاربری خود در بازی را نخواهند داشت. اگر شما پیش از این وارد بازی شده باشید نیز به مدت یک ساعت می‌توانید به انجام بازی بپردازید اما از ساعت ۱۹:۳۰ تمام کسانی که در حال بازی هستند به منوی اصلی بازگردانده می‌شوند و در این زمان بازی به طور کامل غیرقابل دسترس خواهد بود. در نهایت در ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه این تعمیرات به پایان رسیده و بازیکنان می‌توانند برای انجام بازی اقدام کنند. نکته‌ی قابل توجه در این خصوص این است که این زمان‌ها دقیق نخواهند بود و می‌تواند به وسیله‌ی استودیو بانجی تغییر کند.

در دیگر اخبار مرتبط، چند روز قبل اطلاعات جدیدترین بسته گسترش‌دهنده بازی Destiny 2 با نام Gods of Mars در PlayStation Store فاش شد. شایعات حاکی از این است که این بسته گسترش‌دهنده شامل سلاح‌ها، ماموریت‌ها، نقشه‌ها و موارد جدید دیگر است.

بازی Destiny 2 در تاریخ پانزدهم شهریورماه امسال (۶ سپتامبر ۲۰۱۷) منتشر شد و در حال حاضر در PS4 ،Xbox One و PC در دسترس است. این بازی در بررسی زومجی نمره ۸ را دریافت کرد که در صورت تمایل می‌توانید آن را از اینجا مطالعه کنید و نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده