نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۰

قیمت بازی Dead Cells به زودی افزایش پیدا خواهد کرد

سازندگان Dead Cells اخیرا اعلام کرده‌اند که قیمت این بازی طی روز‌های آینده افزایش پیدا خواهد کرد.

Dead Cells یک بازی با الهام از آثاری چون Castlevania است که از چند وقت پیش، نسخه Early Access آن از طریق استیم منتشر شده است و ما نیز در زومجی پیش از این نگاهی به این نسخه از بازی داشته‌ایم. سازندگان بازی در استودیو موشن تویین از زمان انتشار نسخه Early Access بازی، آپدیت‌های مختلفی برای آن منتشر کرده‌اند که جدید‌ترین آن‌ها، آپدیت Foundry بود که چندی پیش با ویژگی‌های جالبی منتشر شد.

بازی Dead Cells با قیمت ۱۶.۹۹ دلار منتشر شده بود و در تخفیف‌های تعطیلات استیم هم با قیمت ۱۲.۷۴ دلار قابل خرید است. با این حال سازندگان بازی امروز و در جدید‌ترین اخبار بازی، اعلام کردند که پس از پایان تخفیف‌های زمستانی استیم (که دو روز دیگر به پایان می‌رسد)، قیمت این بازی افزایش خواهد داشت و به ۱۹.۹۹ دلار می‌رسد. سازندگان همچنین اعلام کرده‌اند که احتمال دارد پس از انتشار نسخه نهایی بازی در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۸، باز هم شاهد افزایش قیمت آن باشیم. پس در صورتی که به فکر خرید Dead Cells هستید، بهتر است در همین دو روز اقدام کنید.

با اینکه بازی Dead Cells از آثاری چون کسلوانیا الهام گرفته، اما ویژگی‌های منحصر‌به‌فردی مثل مبارزه‌های سخت هم دارد که باعث شده‌اند به آن، لقب دارک سولز بازی‌های دوبعدی داده شود! این بازی فعلا فقط برای پی سی و در حالت Early Access در دسترس است و زمان انتشار نسخه نهایی آن هم هنوز مشخص نشده است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده