نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۲

توسعه دهنده سابق Bioshock Infinite برای پروژه ای معرفی نشده به توکی گیمز پیوست

شان الیوت، توسعه‌دهنده سابق بازی Bioshock Infinite به استودیوی جدید توکی گیمز واقع در کالیفرنیا پیوست تا کار روی یک پروژه‌ی معرفی نشده را آغاز کند.

شان الیوت یکی از طراحان اصلی تیم توسعه‌ی استودیو ایرشنال گیمز بود که چیزی حدود پنج سال پیش بازی Bioshock Infinite را منتشر ساخت. پس از آن الیوت برای کار روی نسخه ۲۰۱۷ بازی Prey به استودیو آرکین واقع در آستین، مرکز ایالت تگزاس رفت. حال و مطابق تازه‌ترین اخبار بازی، شان الیوت بخش مربوط به شغل در صفحه‌ی لینکدین خود را تغییر داده است که از بازگشت او به توکی گیمز حکایت می‌کند.

در صفحه لینکدین‌، الیوت خود را به‌عنوان طراح اصلی مبارزات در استودیوی جدید 2K Games واقع در نوواتو، شهری در ایالت کالیفرنیا معرفی می‌کند. با وجود اینکه در حال حاضر توکی گیمز استودیو هنگر 13، توسعه‌دهنده بازی Mafia III را نیز در نوواتو در اختیار دارد، ولی یک استودیوی جدید را در آنجا تاسیس کرده است تا الیوت روی یک پروژه‌ی معرفی‌نشده کار کند.

البته ساده‌ترین نتیجه‌ای که می‌توان از این وقایع گرفت، این است که الیوت و تیم توسعه‌دهنده‌ او در حال کار روی نسخه جدیدی از مجموعه بازی‌های محبوب Bioshock هستند. علی رغم تعطیل شدن استودیو ایرشنال گیمز، کمپانی نام‌آشنای توکی گیمز همچنان صاحبِ امتیاز سری بایوشاک است و اینطور که به نظر می‌رسد، این کمپانی در حال تاسیس استودیوهای کوچک‌تری است تا به ساخت بازی‌های بیشتری بپردازد. قطعا هیچ تضمینی وجود ندارد که الیوت و تیم او روی نسخه‌ی جدیدی از مجموعه Bioshock کار می‌کنند، اما آوردن یکی از طراحان کلیدی این مجموعه به استودیوی جدید توکی گیمز، فکرها را به این سمت سوق می‌دهد.  

با این حال باید گفت که احتمالا نباید به این زودی‌ها منتظر شنیدن خبرهایی از این بازی در حال توسعه باشیم؛ زیرا استودیوی جدید توکی گیمز تازه کار خود را شروع کرده است و تنها پس از اینکه همه کارکنان موردنیاز توکی گیمز استخدام شوند، زنگ آغاز توسعه‌ و ساخت بازی به صدا در می‌آید.

این در حالی است که مجموعه‌ی بایوشاک به اندازه‌ای در میان بازیکنان محبوب است که اگر الیوت و بقیه تیم در نوواتو روی ساخت دنباله‌ای از آن کار نکنند، باز هم می‌توان امید داشت که در آینده شاهد نسخه‌ی جدیدی از آن باشیم. بازی Bioshock: The Collection در بررسی زومجی نمره ۸.۵ را دریافت کرد که در صورت تمایل می‌توانید آن را از اینجا مطالعه کنید و نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده