// شنبه, ۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۱

ماد Go 4 The Kill حالت بتل رویال را به بازی Counter Strike: GO اضافه می‌کند

با دانلود و استفاده از ماد Go 4 The Kill بازی Counter-Strike: Global Offensive می‌توانید حالت بتل رویال را به این بازی اضافه کنید.

از زمان عرضه بازی Counter-Strike: Global Offensive تا به امروز شاهد جذب شدن مخاطبان زیادی به این بازی تیراندازی اول شخص روی کامپیوتر بوده‌ایم و با وجود رقیب‌های جدی نظیر بازی PlayerUnknown's Battlegrounds، کمپانی ولو (Valve، سازنده و ناشر بازی Counter-Strike: Global Offensive) با انتشار آپدیت‌های متفاوت، محتویاتی نظیر نقشه و سلاح‌هایی جدید برای بازی، همچنان از Global Offensive پشتیبانی می‌کند. با این حال تا به حال فکر کرده‌اید که Counter-Strike با شکل و شمایل بازی‌های Battle Royale چگونه خواهد بود؟

طبق جدیدترین اخبار بازی، اخیرا یک سازنده ماد توانسته ماد Go 4 The Kill را برای بازی Counter-Strike: Global Offensive توسعه دهد که در جریان ماد مورد نظر، حالت بتل رویال به بازی اضافه می‌شود. لازمه‌ی حالت Battle Royale و اینکه مخاطب بتواند به‌راحتی این حالت را تجربه کند، نقشه‌ای وسیع است که ماد Go 4 The Kill این ویژگی را در خود جای داده و دارای نقشه‌ای است که چهار برابر از نقشه Overpass بازی Counter-Strike: Global Offensive بزرگ‌تر است. همچنین این نقشه و حالت باید از استاندارد‌های این بازی نیز پیروی کند و اطلاعات خاصی از این بخش در دسترس نیست و تنها تعدادی از ویژگی‌های حالت بتل رویال بازی در دسترس قرار گرفته است.

در ماد ذکر شده، بازیکنان با ۴۹ بازیکن دیگر به رقابت می‌پردازند و زمانی که در حالت دویدن هستید، اگر شلیک کنید، دقت شلیک شما کم نمی‌شود؛ اما نکته‌ای که در این میان وجود دارد، این است که دقت سلاح‌های بازی، به نحوی طراحی شده است که امکان دارد همانند سلاح‌های دنیای واقعی، دقت‌شان پایین آید و نتوانید هدف خود را از بین ببرید. از دیگر ویژگی‌های حالت بتل رویال بازی Counter-Strike: Global Offensive می‌توان به لیدربوردز و شخصی سازی سلاح‌ها نیز اشاره کرد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده