// جمعه, ۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۲

بسته الحاقی جدید بازی Destiny 2 فاش شد

اطلاعات جدیدترین بسته گسترش دهنده بازی Destiny 2 با نام Gods of Mars در PlayStation Store فاش شد.

جدیدترین بسته گسترش دهنده بازی Destiny 2 با نام Gods of Mars در صفحه پلی استیشن استور ریجن آمریکا و ژاپن فاش شد. صفحه موردنظر که هم‌اکنون از PlayStation Store حذف شده است، انتشار بسته الحاقی جدید در ماه مارس ۲۰۱۸ (اسفند ۹۶ یا فروردین ۹۷) را نشان می‌داد.

با توجه به عکسی که یکی از کاربران ردیت با نام GodsofMarsLeak در صفحه اجتماعی خود منتشر کرده است، محتوای یاد شده محیط جدیدی با نام Frigid Vale of Mars را ضمیمه خود کرده است. در این محتوا کاربران به همراه Ana Bray، کاراکتری که پیش‌تر به نظر می‌رسید که مرده است، به نبرد با یکی از شخصیت‌های پلید یعنی Charlemagne، از خدایان مریخ، می‌روند و در کنار ماموریت‌های دیگر همچون نجات Rasputin و برملا کردن رمزوراز Clovis Bray، به تجربه این اکسپنشن می‌پردازند.

همانند Expansion پیشین بازی Destiny 2، محتوای Gods of Mars شامل سلاح‌ها، زره‌ها، ماموریت‌های داستانی، نقشه‌هایی برای بخش چندنفره، دشمنان و باس‌های جدید می‌شود.

گفتنی است که برای تجربه این محتوا باید نسخه اصلی بازی را در اختیار داشته باشید و همچنین ۶۸ گیگابایت فضای خالی روی کنسول یا پی سی از دیگر ملزومات آن محسوب می‌شود.

اولین بسته الحاقی بازی Destiny 2 یعنی Curse of Osiris چندی پیش منتشر شد که در آن کاربران به دنبال ماجراهای جدید می‌روند تا Vex را که در زمان سفر می‌کند، متوقف کنند. علاوه بر آن، فعالیت جدیدی نیز با نام Raid Lair به بازی اضافه شد که در واقع Raid بازی را کوتاه‌تر کرد، اما به گفته سازندگان همانند ماموریت‌های تیمی این بخش نیز چالش‌برانگیز است.

در ادامه می‌توانید عکسی را که از بسته الحاقی جدید بازی Destiny 2 خبر می‌دهد، مشاهده کنید.

Destiny 2

بازی Destiny 2 هم اکنون برای ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و پی سی در دسترس است. این بازی در زومجی نمره ۸ را دریافت کرد و در صورت تمایل می‌توانید نقد و بررسی آن را مطالعه کنید که خلاصه‌ای از آن به این صورت است:

شاید بازی Destiny 2 از داستان آن‌چنانی برخوردار نباشد که کاربران را درگیر کند، اما با داشتن محیط‌های انبوه می‌تواند ساعت‌ها کاربران را به دنیایی پر از هیجان دعوت کند. از ویژگی‌های کلیدی این بازی می‌توان به موسیقی و صداگذاری آن اشاره کرد که با شنیدن نت‌های دلنشین غرق در روند بازی می‌شوید. لودینگ طولانی در بخش حریف‌یابی برای ملحق شدن به بخش چندنفره می‌تواند از نقاط ضعف این بازی به‌شمار رود که احتمال می‌رود بانجی در آینده ایرادات این بخش را برطرف کند.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده