// سه شنبه, ۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۷

شبکه پلی استیشن و فروشگاه eShop نینتندو با مشکل مواجه شده‌اند

ظاهرا شبکه پلی استیشن و فروشگاه eSphop نینتندو با مشکل اتصال و قطع شدن سرور روبه‌رو شده‌اند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کاربران پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ با مشکلاتی روی سرویس آنلاین کنسول خود مواجه شده‌اند. کاربران PS4 در بخش Redeem Code شاهد قطعی سرور و فعال نشدن کد هستند و از آن طرف کاربران نینتندو سوییچ نمی‌توانند وارد فروشگاه eShop شوند.

سونی در توییتر خود اعلام کرده است که از مشکلات به وجود آمده برای شبکه پلی استیشن خبر دارد و تیم فنی سونی در حال پیگیری و رفع مشکل هستند. البته به نظر می‌رسد این تمام مشکلات کاربران نیست و بعضی از آن‌ها در بخش آنلاین بازی‌ها هم دچار مشکل شده‌اند و نمی‌توانند به سرورهای شبکه پلی استیشن متصل شوند. همچنین نینتندو نیز از تمامی کاربران عذرخواهی و اعلام کرده که در حال کار روی مشکل پیش آمده برای فروشگاه eShop است و به زودی تمامی این مشکلات رفع خواهند شد. وجود چنین مشکلاتی آن هم در زمان کریسمس و خرید تخفیف‌ها و حتی خرید کنسول جدید توسط کاربران جدید کمی ناخوشایند است، ولی همانطور که سونی و نینتندو اعلام کرده‌اند، به زودی مشکلات مربوطه رفع خواهند شد.

البته تا به الان مشکلات مربوط به تعدادی از کاربران حل شده است اما بعضی از کاربران نیز همچنان با مشکلات ذکر شده دست و پنجه نرم می‌کنند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده