// دوشنبه, ۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۸

اطلاعات جدیدی از بازی Valkyria Chronicles 4 منتشر شد

سگا تصاویر و اطلاعاتی از کاراکتر‌ها و سیستم پیشرفت بازی Valkyria Chronicles 4 منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی سگا (Sega) اطلاعاتی از بازی Senjou no Valkyria 4 : Eastern Front یا Valkyria Chronicles 4 (نام غربی) که در سبک استراتژی و نقش‌آفرینی ژاپنی (JRPG) در حال توسعه است، منتشر کرد. اطلاعات یاد شده در مجله فامیتسو منتشر شده که شامل جزئیات کاراکتر‌ها و برخی سیستم‌های بازی می‌شود.

در مورد شخصیت‌های بازی می‌توان به آنجلیکا فارنبای اشاره کرد که کاراکتری باروحیه و غیرنظامی است که به «جوخه ای» (Squad E) ملحق شده است. در آن سو مینروا ویکتور دیده می‌شود که رهبر «جوخه اف» محسوب می‌شود که در ابتدا به همراه کلاد به آکادمی نظامی Edinburgh ملحق شده است. کارن سوییچ‌کت پزشک جوخه ای‌ به شمار می‌رود که درجه سرجوخه‌ای را دریافت کرده است. وی به یکی از اعضای محبوب در این مجموعه تبدیل شده است؛ چرا که با لبخندش روحیه هم‌رزم‌های خود را بهبود می‌بخشد. سگی دوست‌داشتنی نیز در بین کاراکتر‌های این بازی دیده می‌شود که راگناروک نام دارد. راگناروک از اعضای تیم پزشکی Squad E محسوب می‌شود که به دست کلاد وارد این مجموعه شده است.

 Valkyria Chronicles 4

در مورد سیستم پیشرفت بازی Valkyria Chronicles 4 نیز اطلاعاتی منتشر شده است. در این بازی، میدانی آموزشی در خط مقدم قرار گرفته است که مینروا مسئولیت آن را بر عهده دارد. کاربران می‌توانند با مراجعه به این قسمت، مهارت‌های کلاس‌های مختلف را ارتقا دهند. لول آپ کردن کلاس‌ها در این قسمت شما را با دستور‌ها و پتانسیل‌های جدیدی آشنا می‌کند.

پس از راه‌یابی هر یک از کلاس‌ها به لول ۱۱، به آنها درجه Elite تعلق می‌گیرد. از امتیازاتی که این درجه در اختیار شما قرار می‌دهد می‌توان به دسترسی به سلاح‌ها و تاکتیک‌های جدید اشاره کرد. به طور مثال کلاس اسکات با درجه الیت می‌تواند به سلاح رایفل که به نارنجک‌انداز نیز مجهز شده است، دست پیدا کند. همچنین سلاح آتش‌افکن نیز برای درجه‌های الیت در نظر گرفته شده است. اسلحه اسنایپر خودکار نیز با قابلیت شلیک سه تیر پیاپی برای کلاس اسنایپر با درجه الیت مهیا می‌شود. مهندسان نیز با این درجه می‌توانند با استفاده از ابزار ارتقا یافته، وسایل نقلیه آسیب‌دیده را زودتر تعمیر کنند. در انتها، درجه الیت قابلیت‌های کلی کلاس نارنجک‌انداز (Grenadier) را به طور کلی بهبود می‌بخشد.

 Valkyria Chronicles 4

همانند نسخه‌های پیشین این مجموعه، دستور‌ها قابلیت‌هایی هستند که قهرمانان و دشمنان می‌توانند با استفاده از CP در حین مبارزه در بازی اعمال کنند. این موضوع البته تاثیرات زیادی روی مبارزات شما دارد. شما با پیش‌ بردن بازی می‌توانید به CP بیشتر دست پیدا کنید یا اینکه حتی با صحبت کردن با هم‌رزمان‌تان در بازی از این امتیازات بهره‌مند شوید.

پتانسیل کاراکتر‌ها به دو بخش پتانسیل شخصی و پتانسیل نبرد خلاصه می‌شود. پتانسیل شخصی مربوط به قابلیت‌ها و شخصیت کاراکتر می‌شود؛ در حالی که در آن سو پتانسیل نبرد با ارتقا لول کلاس افزایش می‌یابد. البته این پتانسیل‌ها به موارد منفی و مثبتی تقسیم می‌شود که در حین بازی می‌تونید با پیش بردن مراحل داستانی، پتانسیل‌های مثبت را جایگزین بعضی موارد منفی کنید.

همچنین اطلاعاتی از صفحه کاراکتر‌ها نیز منتشر شده است که در ادامه می‌توانید با توجه به شماره‌های درج‌شده روی تصویر، از اطلاعات آن در پایین باخبر شوید.

 Valkyria Chronicles 4

1. نام کاراکتر

2. کلاس

3. سطح

4. HP: انرژی سرباز

5. AP: قابلیت تحرک سرباز

6. قابلیت شلیک و فرار

7. پتانسیل نبرد (B) و پتانسیل شخصی (P)

8. کاراکتر‌های سازگار. سازگاری بیشتر نشان‌دهنده شانس بیشتر برای حملات تیمی همزمان است

9. نام سلاح

10. دقت (از بالا به پایین به ترتیب: D ،C ،B ،A ،S)

11. برد موثر

12. قدرت وارد کردن آسیب در مقابل پیاده‌نظام

13. قدرت وارد کردن آسیب به وسایل نقلیه و سنگرها

14. تعداد تیر‌های شلیک شده در یک حمله

15. تعداد حملات قابل انجام، پیش از دریافت دوباره مهمات

16. آسیب رساندن همزمان به چند واحد (‌آیکون X نشانگر منفی بودن و آیکون O مثبت است)

17. قابلیت‌ها و تاثیرات ویژه

18. نام زره

19. قدرت دفاعی زره

همچنین در اطلاعات منتشر شده، یکی از ماموریت‌های این بازی یعنی Joint Operation With Squad 7 نیز برملا شد که در قالب یک مرحله اضافی برای دارندگان نسخه کالکتور ژاپنی این بازی در نظر گرفته شده است. به دستور جین تاون‌شد، در این ماموریت کلاد به همراه سربازان خود به گالیا سفر می‌کند. در این ماموریت شما با همکاری قهرمانان نسخه اول این بازی از Squad 7 به مبارزات خود می‌پردازید. در این ماموریت کاراکتر‌های وکین گانتر، آلیشیا ملکیوت، ایسارا گانتر، رزی استارک و لارگو پاتر حضور خواهند داشت که حتی تانک ادل‌وایز نیز در تصاویر منتشر شده دیده می‌شود.

 Valkyria Chronicles 4

بازی Valkyria Chronicles 4 آبان‌ماه گذشته معرفی شد و قرار است که در سال ۲۰۱۸ در آمریکای شمالی و اروپا برای ایکس‌ باکس وان، پلی‌ استیشن 4 و نینتندو سوییچ منتشر شود. در مورد ریجن ژاپن این بازی باید گفت که در تاریخ اول فروردین ۹۷ (۲۱ مارس ۲۰۱۸) برای PS4 و در تابستان سال آینده نیز برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود. در ادامه می‌توانید به برخی از تصاویر منتشر شده نگاهی بیندازید.

 Valkyria Chronicles 4

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده