// یکشنبه, ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۵

قابلیت استفاده از حافظه ذخیره سازی ۲ ترابایتی به ایکس باکس 360 اضافه می شود

مایکروسافت امروز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد به زودی قابلیت استفاده از حافظه‌های ذخیره سازی تا حجم ۲ ترابایت را به کنسول نسل هفتمی ایکس‌باکس 360 طی بروزرسانی تا پایان سال جاری اضافه خواهد کرد. با زومجی همراه باشید.
با اینکه عرضه‌ی رسمی این قابلیت، اواخر سال جاری میلادی خواهد بود، اما کسانی که عضویت Preview را برای بروزرسانی‌های مایکروسافت دارند، می‌توانند زودتر از بقیه به این قابلیت دسترسی داشته باشند و در ارتقا آن به مایکروسافت کمک کنند. به موجب این بروزرسانی، کسانی که کنسول ایکس‌باکس 360 دارند می‌توانند از حافظه‌های ذخیره سازی تا سقف دو ترابایت استفاده کنند. میجور نلسون در بلاگ رسمی خود در مورد این بروزرسانی گفت:
ما دیگر برنامه‌ای برای افزایش حجم حافظه‌ی داخلی کنسول‌ها (ایکس‌باکس 360)نداریم، اگر برای مثال فضای شما ۱۶ گیگابایت برای ذخیره سازی بازی است، همان ۱۶ گیگابایت در اختیارتان قرار می‌گیرد. اما شما خواهید توانست از دو حافظه‌ی خارجی به طور همزمان استفاده کنید.
مطمئنا این یک خبر خوب برای دارندگان کنسول نسل هفتمی ایکس‌باکس 360 است و با افزایش ظرفیت ذخیره‌سازی خود دیگر نیاز به حذف بازی‌ها به خاطر کمبود حافظه نخواهد بود. منبع: Gameinformer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده