نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۰

بازی SteamWorld Heist به رایگان در دسترس کاربران Amazon Prime قرار گرفت

مشترکین سرویس آمازون پرایم و توییچ پرایم می‌توانند برای مدت محدود بازی SteamWorld Heist را به رایگان تجربه کنند.

در روز‌های ابتدایی مهرماه سال گذشته کمپانی آمازون از سرویس Twitch Prime به‌عنوان یکی از مزایای عضویت در سرویس آمازون پرایم رو‌نمایی کرد و جزئیات بیشتری از آن را به اشتراک گذاشت. حال بر‌ اساس تازه‌ترین اخبار بازی، اعضای این سرویس می‌توانند بازی SteamWorld Heist را برای مدت محدودی به رایگان دریافت کنند.

بازی SteamWorld Heist یک اثر استراتژی مبتنی بر نوبت است که در آن بازیکنان کنترل یک ربات با نام کاپیتان پایپر را در دست می‌گیرند و برای نابود کردن دزدان دریایی حاکم بر کل منظومه‌ی شمسی اقدام می‌کنند. در این بازی می‌توان با استفاده از توانایی‌های منحصر‌به‌فرد، سلاح‌ها و کلاه‌های زیبا به ارتقای شخصیت اصلی پرداخت. این بازی در ابتدا توسط استودیو ایمیج اند فورم گیمز در سال ۲۰۱۵ برای 3DS منتشر شد و از آن زمان برای طیف وسیعی از پلتفرم‌ها منتشر شده و تجربه‌ی لذت‌بخش و منحصربه‌فردی را برای بازیکنان به ارمغان آورده است.

اگر از اعضای سرویس آمازون پرایم هستید و می‌خواهید بازی SteamWorld Heist را به رایگان تجربه کنید، به صفحه‌ی توییچ بازی مراجعه کنید. شایان ذکر است که این بازی تا تاریخ ششم دی‌ماه (۲۷ دسامبر) به صورت رایگان در دسترس است.

در حال حاضر بازی SteamWorld Heist در 3DS، پی سی، پلی استیشن 4، پلی استیشن ویتا، iOS، مک، Wii U و لینوکس در دسترس است و در هفتم دی‌ماه (۲۸ دسامبر) به نینتندو سوییچ راه می‌یابد. شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده