// شنبه, ۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۸

رویداد کریسمس بازی Pokemon Go آغاز شد

کاربران بازی Pokemon Go هم‌اکنون می‌توانند آپدیت مربوط به رویداد کریسمس این بازی را دریافت کنند و آیتم‌های جدیدتری به دست آورند.

همانند سال گذشته، بازی Pokemon Go نیز با برگزار کردن یک رویداد به استقبال کریسمس رفته است. در جریان رویداد کریسمس بازی اندروید و آیفون Pokemon Go شاهد اضافه شدن یک پوکمون جدید، دسترسی ساده‌تر به Pokemon Eggها و فستیوال پیکاچو هستیم.

طبق جدیدترین اخبار بازی موبایل، در جریان این رویداد، کاربران پوکمون نوع یخ بازی را مکررا مشاهده خواهند کرد و شانس این را خواهند داشت که Santa hat Pikachu را مشاهده کنند. پیکاچوهای ذکر شده، در سال گذشته می‌توانستند به Santa hat Raichu تبدیل شوند و حال، قابلیت تبدیل شدن به Santa hat Pichu را دارند. جدای از این موارد، استودیو نیانتیک لبز (Niantic Labs، سازنده بازی Pokemon Go) ۲۰ پوکمون مدل یخ و آب را از دو نسخه Ruby و Sapphire به بازی اضافه کرده است.

از میان پوکمون‌های اضافه‌شده می‌توان به Milotic ،Sharpedo ،Wailord و Relicanth اشاره کرد. در این میان مورد جالبی وجود دارد و آن هم این است که استودیوی سازنده با انتشار یک عکس هنری، از یک پوکمون افسانه‌ای پرده برداشت که احتمال دارد در رویداد تعطیلات سال نو بازی Pokemon Go شاهد آن باشیم. در واقع این پوکمون افسانه‌ای Kyogre نام دارد و از گونه آب است.

رویداد کریسمس پوکمون گو

البته هنوز اعلام نشده است که در چه زمانی شاهد این پوکمون افسانه‌ای در بازی Pokemon Go خواهیم بود، ولی به نظر می‌رسد وی پوکمون افسانه‌ای بعدی است که به بازی اضافه خواهد شد. در حال حاضر، جدیدترین پوکمون افسانه‌ای بازی موبایل Pokemon Go، پوکمون Groudon است که بازیکنان می‌توانند از طریق نبردهای Raid بخش Gyms بازی با وی روبه‌رو شوند. اعلام شده که تا تاریخ ۲۵ دی‌ماه (۱۵ ژانویه ۲۰۱۸) کاربران می‌توانند شانس خود را برای رویارویی با Groudon امتحان کنند. 

در آخر اعلام شده که تا تاریخ چهار دی‌ماه (۲۵ دسامبر) بازیکنان با رفتن به پوک‌استاپ‌های بازی برای اولین بار، ماشین‌های فروش تخم را مشاهده خواهند کرد. همچنین با بازی کردن در جریان رویداد کریسمس بازی Pokemon Go، آیتم‌های Rare دریافت خواهید کرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده