نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱

بازی Max: The Curse of Brotherhood برای نینتندو سوییچ منتشر شد

کمپانی فلش‌بالب گیمز اخیرا بازی Max: The Curse of Brotherhood را برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر کرده است.

Max: The Curse of Brotherhood یک بازی پازل پلتفرمر است که اولین بار در سال ۲۰۱۳ برای ایکس باکس وان منتشر شد و با فاصله کوتاهی روی کامپیوتر و ایکس باکس 360 نیز در دسترس قرار گرفت. این بازی ماه گذشته برای کنسول پلی استیشن 4 سونی نیز منتشر شد و حال در جدید‌ترین اخبار بازی، شاهد انتشار آن برای کنسول نینتندو سوییچ نیز هستیم.

وظیفه پورت کردن و انتشار نسخه سوییچ بازی برعهده کمپانی‌های Flashbulb Games و Stage Clear Studios بوده و این نسخه، از ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد کنسول سوییچ مثل صفحه نمایش لمسی برای تعامل بهتر گیمر با بازی بهره می‌برد. به‌علاوه مثل دیگر بازی‌های این کنسول، Max: The Curse of Brotherhood را هم می‌توان در حالت کنسول دستی و هم در حالت متصل به تلویزیون تجربه کرد.

در بازی Max: The Curse of Brotherhood گیمر کنترل شخصیت مکس را برعهده دارد که به دنبال فلیکس، برادر گم‌شده خودش می‌گردد. گیم‌پلی بازی به این شکل است که مکس یک ماژیک جادویی دارد که باید از آن برای تغییر دادن محیط و حل معما‌های مختلف استفاده کنید. با اینکه این بازی در زمان انتشار نمره‌های متوسطی دریافت کرد، اما جزو آثاری است که ارزش تجربه کردن را دارند.

Max: The Curse of Brotherhood با قیمت ۱۵ دلار روی فروشگاه eShop نینتندو منتشر شده و البته یک نسخه رایگان از آن هم در دسترس است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده