// جمعه, ۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۸

آپدیت بازی Call of Duty: WWII با محوریت تعادل اسلحه‌ ها

آپدیت جدید بازی Call of Duty: WWII روی کنسول‌ها و کامپیوتر منتشر شد و در جریان آن شاهد رفع باگ‌ها و به تعادل رسیدن بعضی از اسلحه‌های بازی هستیم.

طبق جدیدترین اخبار بازی، بروزرسانی جدید بازی Call of Duty: WWII منتشر شد که در جریان آن شاهد رفع بعضی از باگ‌های بازی و به تعادل رسیدن بعضی از اسلحه‌ها هستیم. آپدیت مورد نظر ابتدا برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس قرار گرفت و تا بعد از ظهر امروز برای کاربران کامپیوتر نیز در دسترس قرار می‌گیرد.

در جریان جدیدترین آپدیت بازی Call of Duty: WWII، تغییرات اعمال شده روی اسلحه‌ها را می‌توان مهم‌ترین بخش بروزرسانی دانست. جایی که شاهد قوی‌تر شدن سرعت شلیک اسلحه‌ MP-40 و اسلحه Thompson هستیم. حال این دو اسلحه SMG نیز از نظر قدرت تقریبا برابر با اسلحه محبوب the PPSh خواهند بود. جدای از دو اسلحه ذکر شده، اسلحه Combat Shotgun نیز از نظر محدوده شلیک نیز تغییر کرده و این محدوده افزایش یافته است.

یکی از مشکلات بازی این بود که بازیکنان استفاده کننده از اسلحه‌های LMG خیلی کندتر از سایر بازیکنان می‌توانستند حرکت کنند که این مشکل حل شده است و در کنار آن، می‌توان به کم شدن میزان لگد زدن دو اسلحه MG-15 و Lewis LMGs اشاره کرد. در کنار تمامی موارد می‌توان به ضعیف شدن اسلحه FG-42 در بخش سرعت شلیک و تضعیف میزان آسیب رسانی Machine Pistol اشاره کرد.

همچنین آپدیت بازی کالاف دیوتی بعضی از باگ‌ها و مشکلات مربوط به بازی را نیز برطرف کرده و رابط کاربری بخش زامبی نیز بهبود یافته است. برای مثال یکی از گلیچ و باگ‌های بخش زامبی این بود که بازیکنان می‌توانستند بیش از حد مجاز از مین‌هایی که برای‌شان در نظر گرفته شده است، استفاده کنند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده