نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۲

بتای محدود بازی DC Unchained برای اندروید به زودی آغاز می‌شود

استودیو 4:33 کریتیو لب یک بتای محدود برای بازی DC Unchained در نظر گرفته است که در دی‌ماه سال جاری برای اندروید در دسترس قرار می‌گیرد.  

در مرداد‌ ماه امسال استودیو 4:33 کریتیو لب با همکاری کمپانی برادران وارنر به معرفی بازی DC Unchained پرداخت و اعلام کرد که این بازی اکشن و نقش‌آفرینی برای گوشی‌های موبایل مبتنی بر اندروید و iOS منتشر خواهد شد. بازیکنان در این بازی قادر خواهند بود تا با تشکیل یک تیم سه نفره از کاراکترهای معروف دنیای دی‌سی به تکمیل بخش داستانی اقدام کنند یا در بخش آنلاین بازی به مبارزه با دیگر بازیکنان بپردازند. عملکرد این بازی مشابه با بازی رایگان Marvel Future Fight است اما در بخش کاراکتر‌ها شاهد قهرمانان و خلافکاران دنیای دی‌سی نظیر سوپرمن، بتمن، واندر وومن، گرین لنترن، فلش، جوکر، هارلی کویین و دیگر شخصیت‌های معروف هستیم. تاریخ انتشار بازی هنوز اعلام نشده است ولی با این حال استودیو 4:33 کریتیو لب در تازه‌ترین اخبار بازی موبایل، جزئیات بیشتری را از بازی به اشتراک گذاشته است.

استودیو 4:33 کریتیو لب اظهار داشت که فاز آزمایشی (بتای محدود) بازی DC Unchained از بیستم دی‌ماه‌ (۱۰ ژانویه) آغاز خواهد شد و تا بیست و هفتم دی‌ماه (۱۷ ژانویه) ادامه خواهد داشت و تنها کاربران اندروید می‌توانند به تجربه آن اقدام کنند. البته این تمام ماجرا نیست و این نسخه تنها در کره‌ی جنوبی، تایوان، ژاپن و هنگ کنگ در دسترس خواهد بود و به این خاطر بخش عمده‌ای از کاربران اندروید نیز قادر به تجربه آن نیستند.  

انتشار نسخه آزمایشی بازی به معنای این است که زمان زیادی تا تکمیل فرآیند توسعه‌ی بازی باقی نمانده است و بر این اساس شما می‌توانید جزئیات بیشتر بازی را به محض انتشار از طریق وب‌سایت زومجی مطالعه کنید. همچنین شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با ما در میان بگذارید. 


منبع Touch Arcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده