نویسنده: حسین صدری
// جمعه, ۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۳

اپیزود دوم بازی Ken Follett’s The Pillars of the Earth منتشر شد

دومین اپیزود از بازی Ken Follett’s: The Pillars of Earth که با نام کتاب دوم شناخته می‌شود برای پی‌سی منتشر شد. این بازی در سال آینده برای کنسول‌ها نیز به انتشار خواهد رسید.

کمپانی Daedalic Entertainment و Kalypso Media که به انتشار و ساخت بازی‌های باکیفیت ماجراجویی معروف‌اند، در حال آماده کردن یک بازی ویدیویی با محوریت Ken Follett’s The Pillars of the Earth هستند. آن‌ها این بازی را در سه اپیزود مختلف عرضه می‌کنند که با نام‌های «کتاب اول»، «کتاب دوم» و «کتاب سوم» شناخته می‌شوند.

نخستین اپیزود یعنی Ken Follett’s: The Pillars of Earth Book 1 در ماه آگوست (مرداد) گذشته عرضه شد. کتاب دوم از این سری نیز هم‌اکنون در دسترس کاربران پی سی قرار گرفته است، اما سازندگان برنامه‌هایی هم برای انتشار این بازی برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان دارند. نسخه‌ی کنسولی قرار است تا پایان ماه ژانویه سال ۲۰۱۸ (بهمن) وارد بازار شود.

اپیزود دوم این سری قرار است داستان نسخه‌ی اول را ادامه دهد. شخصیت‌های اصلی بازی همچنان جک و الینا هستند که حالا به سن بزرگسالی رسیده‌اند و برای نجات دادن شهر کینگزبریج از دست ویلیام هملی خبیث می‌جنگند. سازندگان تایید کردند که در این کتاب (اپیزود) قرار است ماجراهای درگیر کننده‌ای را شاهد باشیم. بازیکنان قرار است در اپیزود جدید مقابل انتخاب‌های بسیار سختی قرار بگیرند؛ انتخاب‌هایی که بعضا باعث مرگ یا زنده ماندن افراد نیز خواهند شد. کوین منتز، یکی از طراحان این بازی در استودیوی Daedalic Entertainment، درباره‌ی این اپیزود چنین می‌گوید:

این‌بار قرار است وقایع داستانی بازی با سرعت بسیار بیشتری دنبال شوند و تجربه‌ی بازی بیشتر به سمت اکشن شدن میل کرده. تمام تمرکز ما روی این بوده که در عین حفظ کردن شیو‌ه‌ی داستان‌گویی تکان‌دهنده‌ی Ken Follett’s، لحظات هیجان‌انگیز و جالبی را نیز خلق کنیم.

سازندگان بازی همچنین یادآوری می‌کنند که کسانی که نسخه‌ی فیزیکی کتاب اول مجموعه‌ی Ken Follett’s The Pillars of the Earth را در خرده‌فروشی‌ها تهیه کرده‌اند، می‌توانند به صورت رایگان از کتاب دوم و سوم این بازی نیز بهره‌مند شوند. طبق برنامه‌ریزی سازندگان، Ken Follett’s The Pillars of the Earth Book 3 قرار است تا در ماه می سال ۲۰۱۸ (اردیبهشت-خرداد ۹۷) برای پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه شود.

شما همچنین می‌توانید تریلر هنگام عرضه‌ی کتاب دوم این مجموعه را در ادامه مشاهده کنید. کتاب اول سری Ken Follett’s The Pillars of the Earth در حال حاضر برای پلتفرم‌های پی‌سی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 در دسترس است، اما دومین کتاب در حال حاضر فقط برای کامپیوتر منتشر شده و نسخه‌های کنسولی در سال آینده به انتشار خواهند رسید. کتاب سوم مجموعه نیز داستان آن را در ماه می سال آینده به سرانجام خواهد رساند.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده