نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۵

حکومت مغول برای بازی Civilization VI تایید شد

فیرکسیس گیمز امروز تایید کرد که مغول یکی از حکومت‌هایی خواهد بود که در بسته Rise and Fall به بازی Civilization VI اضافه می‌شوند.

بسته Rise and Fall بازی Civilization VI چندی پیش معرفی شد و قرار است در کنار ویژگی‌های جدید، چندین حکومت نیز به بازی اضافه کند. حال امروز و در جدید‌ترین اخبار بازی، استودیو Firaxis Games، سازنده بازی، اعلام کرده که یکی از این حکومت‌ها، مغول خواهد بود که چنگیز خان، رهبری آن را برعهده خواهد داشت.

قابلیت اصلی این تمدن، Örtöö است که باعث می‌شود مغول‌ها بتوانند بلافاصله پس از ساخته شدن راه مبادلاتی با شهر مقصد، یک مرکز مبادلاتی هم در آن شهر بسازند. این مساله باعث خواهد شد تا روابط دیپلماتیک مغول‌ها با رهبر شهر مقصد بهبود پیدا کند و هرچه این رابطه بهتر شود، قدرت نیرو‌های نظامی مغول‌ها هم بیشتر خواهد شد.

همچنین ساختمان ویژه مغول‌ها، Ordu است که جایگزین اصطبل می‌شود. هر نیرو سواره‌نظامی که در این ساختمان تربیت شود، یک حرکت اضافه در هر دور خواهد داشت. به‌علاوه نیروی ویژه مغول‌ها هم یک سواره‌نظام کمان‌دار با نام Keshig است که یک واحد حرکت اضافی دارد و آن را با هر نیرویی که در کنارش باشد، به اشتراک می‌گذارد. در نهایت خود چنگیز خان هم یک قابلیت ویژه با نام Mongol Horde دارد که باعث می‌شود قدرت نیرو‌های سواره‌نظام این تمدن افزایش پیدا کند.

در ادامه می‌توانید تریلری از گیم‌پلی این حکومت در بازی را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

بسته Rise and Fall بازی Civilization VI در تاریخ ۱۹ بهمن منتشر خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده