نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۸

بازی Oxenfree را از GOG رایگان دریافت کنید

در صورتی که دوست دارید بازی Oxenfree را تجربه کنید، می‌توانید آن را به صورت رایگان از فروشگاه GOG دریافت کنید.

Oxenfree یک بازی ماجراجویی جالب با داستانی عالی است که در سال ۲۰۱۶ منتشر شد و چندی پیش هم شاهد انتشار نسخه موبایل آن بودیم. در صورتی که تا به امروز شانس تجربه این بازی را نداشتید، اکنون بهترین فرصت برای بازی کردن Oxenfree است؛ چرا که فروشگاه GOG امکان دریافت رایگان آن را فعال کرده و کافی است در این فروشگاه حساب کاربری داشته باشید یا اینکه یکی به صورت رایگان بسازید تا بتوانید Oxenfree را رایگان دریافت کنید.

فروشگاه GOG این روز‌ها میزبان فروش زمستانی خوبی است که بازی‌های مطرحی را با تخفیف عالی ارائه می‌دهد. از طرف دیگر چندی پیش هم شاهد رایگان شدن بازی Grim Fandango Remastered در این فروشگاه بودیم و شاید در آینده بازی‌های دیگری نیز از طریق این فروشگاه به صورت رایگان قابل دریافت باشند.

Oxenfree روایتگر داستان چند دوست است که به منطقه‌ای سفر می‌کنند و در آنجا اتفاقات جالبی برای‌شان رخ می‌دهد. زومجی این بازی را بررسی کرده و به آن نمره خوب ۸ را داده است. خلاصه‌ای از بررسی بازی Oxenfree به شرح زیر است:

استودیو Night School با ساخت بازی Oxenfree به‌عنوان اولین پروژه حرفه‌ای خود، توانست قدم محکمی در صنعت بازی‌های ویدیویی بردارد و ما را برای ساخت بازی‌های جدید و جذاب امیدوار کند. شاید بازی Oxenfree در بعضی از جهات دارای مشکلاتی باشد، اما این موارد به هیچ عنوان باعث نخواهد شد که از این بازی لذت نبرید. اگر از علاقه‌مندان به سبک بازی‌های ماجراجویی و کلیک اشاره هستید، این بازی برای شما بسیار جذاب خواهد بود.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده