// سه شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۹

بتای بازی مبارزه‌ ای Final Fantasy ماه آینده در دسترس قرار می گیرد

کمپانی اسکوئر انیکس اعلام کرد که ماه آینده بتای بازی Dissidia Final Fantasy NT در دسترس قرار خواهد گرفت.

طبق جدیدترین اخبار بازی، علاقه‌مندان به بازی Dissidia Final Fantasy NT می‌توانند در ماه آینده بتای این بازی مبارزه‌ ای را تجربه کنند. بازی Dissidia Final Fantasy NT یک اثر آرکید مبارزه‌ای انحصاری PS4 است که در جریان آن می‌توانید به صورت سه به سه به مبارزه با حریفان خود مشغول شوید. کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix، سازنده و ناشر بازی Dissidia Final Fantasy NT) اعلام کرد که کاربران پلی استیشن 4 می‌توانند از تاریخ ۲۲ دی ماه (۱۲ ژانویه) تا تاریخ یک بهمن ماه (۲۱ ژانویه) می‌توانند بتای این بازی را تجربه کنند.

متاسفانه اسکوئر انیکس محتویات این بتا را اعلام نکرده است و تنها چیزی که مشخص است، این است که بر خلاف بتای قبلی بازی، تمامی کاربران آمریکا و اروپا پلی‌استیشن 4 قادر به تجربه Dissidia Final Fantasy NT خواهند بود و احتمالا به حساب پلی استیشن پلاس نیز نیاز داشته باشید. درآخر اعلام شده که در آینده اطلاعات بیشتری حول محتویات بتای بازی منتشر خواهد شد.

بازی Dissidia Final Fantasy NT در تاریخ ۱۰ بهمن ماه (۳۰ ژانویه ۲۰۱۸) روی PS4 عرضه خواهد شد و کاربرانی که ادیشن‌های مختلف بازی را خریداری کرده باشند، سیزن‌پس بازی را دریافت خواهند کرد که حاویه ۶ شخصیت اضافه‌تر خواهد بود. این بازی در حالت عادی ۲۸ شخصیت متفاوت از دنیای فاینال فانتزی را در خود جای داده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده