نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۸

کمپین تامین سرمایه کنسول آتاری باکس با تاخیر مواجه شد

کمپانی آتاری از تاخیر در راه‌اندازی کمپین تامین سرمایه کنسول آتاری باکس خبر داد.

کمپانی آتاری در مهرماه امسال اعلام کرد که کمپین تامین بودجه کنسول آتاری باکس در فصل پاییز آغاز به کار خواهد کرد و پس از آن در بهار سال ۲۰۱۸ شاهد عرضه این کنسول خواهیم بود. حال و مطابق تازه‌ترین اخبار کنسول‌های بازی، کمپانی آتاری اظهار داشت که این کمپین تامین سرمایه که قرار بود در بیست و سوم آذرماه (۱۴ دسامبر) از طریق وب‌سایت Indiegogo راه‌اندازی شود، با تاخیر مواجه شده است.

کمپانی آتاری در بیانیه‌ی خود در این خصوص گفت:

به منظور تکمیل یک «بخش کلیدی»، به زمان بیشتری برای توسعه‌ی پلتفرم و اکوسیستم درخور هواداران و جامعه‌ی آتاری نیاز داریم. ساخت کنسول آتاری باکس برای ما اهمیت زیادی دارد و هر چه در توان داریم را به کار خواهیم گرفت تا اطمینان حاصل کنیم که محصول نهایی ارزش این انتظار را دارد.

کمپانی آتاری به طور دقیق درباره «بخش کلیدی» اشاره شده در متن بیانیه توضیح نداد اما بدیهی است که این تاخیر به معنای عقب افتادن روند پیش‌خرید کنسول آتاری باکس است و احتمالا تاریخ عرضه آن نیز به تعویق خواهد افتاد. این کمپانی به زودی برنامه‌ خود برای عرضه‌ی این کنسول را اعلام خواهد کرد.

کمپانی آتاری در جریان نمایشگاه E3 2017 از کنسول جدید خود با نام آتاری باکس رونمایی کرد و اظهار داشت که این کنسول با الهام از کنسول محبوب آتاری 2600 طراحی شده است و در بهار سال ۲۰۱۸ با قیمت ۲۵۰ تا ۳۰۰ دلاری در دو مدل چوبی و براق عرضه خواهد شد. به گفته کمپانی آتاری این کنسول از یک پردازنده AMD بهره خواهد برد و قدرت گرافیکی آن هم توسط پردازنده گرافیکی Radeon تامین خواهد شد. این دستگاه همچنین از سیستم عامل لینوکس استفاده می‌کند و قادر به اجرای بازی‌های پی‌سی میان‌رده، اجرای اپلیکیشن‌ها، پخش موسیقی و استریم محتوا خواهد بود.

شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

 


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده