نویسنده: شایان شفایی
// چهار شنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۲

بازی Terraria برای نینتندو سوییچ در سال ۲۰۱۷ منتشر نخواهد شد

عرضه بازی Terraria برای نینتندو سوییچ تاخیر خورد و به گفته سازندگان، این بازی در «آینده بسیار نزدیک» منتشر خواهد شد.

بازی Terraria توسط کمپانی‌های Re-Logic و 505Games در حال بروزرسانی و توسعه است. این بازی در ابتدا قرار بود یکی از اولین بازی‌های مستقلی باشد که برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود، اما حالا اینطور که پیدا است باید تا اوایل سال آینده میلادی برای انتشار آن منتظر بمانیم. طبق صحبت‌های جدید یکی از سازندگان بازی، Terraria در «آینده خیلی نزدیک» منتشر خواهد شد، اما نام این بازی در لیست بازی‌هایی که قرار است تا پایان ۲۰۱۷ منتشر شوند وجود ندارد. Terraria در ابتدا قرار بود یکی از اولین آثار مستقلی باشد که برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود. خود نینتندو در توییتی این خبر را اعلام کرد که شاید آن را به یاد داشته باشید:

امیدواریم از دیدن برخی از بازی‌های مستقل فوق‌العاده‌ای که امسال برای نینتندو سوییچ منتشر خواهند شد لذت ببرید.

سپس ۶ ماه بعد حساب کاربری رسمی بازی Terraria ضمن یادآوری تعهدش به نینتندو، اعلام کرد که بازی در سال ۲۰۱۷ منتشر خواهد شد:

Terraria برای نینتندو سوییچ کمی دیرتر، اما همین امسال منتشر خواهد شد؛ گرچه هنوز تاریخ انتشار دقیق آن مشخص نیست. این بازی با آپدیت 1.3 یا بالاتر منتشر خواهد شد.

Terraria نینتندو سوییچ

کمپانی‌های سازنده Terraria در راستای انتشار بازی برای کنسول نینتندو، تمام کدهای بازی را دوباره از اول نوشتند تا مطمئن شوند بازی بدون نقص خواهد بود و در حالتی پایدار و بدون مشکل در روز اول منتشر خواهد شد. هفته گذشته توضیحات مربوط به آپدیت 1.3 بازی که هم‌اکنون برای پلی استیشن 4 موجود است منتشر شد که در آن توضیحاتی از سوی سازندگان بازی به چشم می‌خورد:

زمانی که تیم بتواند تمام مشکلات مربوط به بازی روی کنسول‌ها را حل کند، سریعا به سراغ کار روی نسخه تلفن همراه و نینتندو سوییچ خواهیم رفت و بازی را برای این پلتفرم‌ها تا آپدیت 1.3 پیش خواهیم برد. بسیاری از کارها در این راستا انجام شده است، اما با اصول کدنویسی فعلی که اکنون برای ما فراهم است این امکان وجود دارد که بتوانیم کار روی این پلتفرم‌ها را با نهایت سرعت پیش ببریم. مطمئنا یک آپدیت در آن زمان که «آینده خیلی نزدیک» است منتشر خواهد شد؛ پس منتظر باشید. علاوه بر این‌ها تیم کمپانی‌های Re-Logic و Pipeworks با یکدیگر همکاری می‌کنند تا از این به بعد کار روی تمامی آپدیت‌ها و محتواهای جدید روی تمام پلتفرم‌ها اعم از کنسول، موبایل و سوییچ با یکدیگر جلو بروند.

صحبت‌های جدید تیم سازنده خبری از انتشار بازی در سال ۲۰۱۷ نمی‌داد، اما تمامی این صحبت‌ها نشان از این مسئله دارند که کمپانی Re-Logic در زمینه بازی Terraria برنامه‌های زیادی دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به کار روی نسخه موبایل، نهایی‌سازی آپدیت 1.3 روی ایکس باکس وان و کار روی نسخه سوییچ و نهایی‌سازی آن اشاره کرد. خوشبختانه اکنون که بسیاری از کارها در زمینه توسعه این بازی انجام شده است، می‌توانیم در «آینده خیلی نزدیک» شاهد انتشار آن باشیم.

Terraria نینتندو سوییچ

بازی Terraria هم‌اکنون برای اندروید، IOS، نینتندو 3DS، پی سی، پلی استیشن ویتا، پلی استیشن 3، PS4 ،Wii U، ایکس باکس 360 و Xbox One موجود است. به عبارتی دیگر، این بازی روی تمامی کنسول‌های نسل فعلی وجود دارد و نسخه نینتندو سوییچ آن همانطور که پیش‌تر به آن اشاره شد در «آینده‌ای خیلی نزدیک» منتشر خواهد شد.

 


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده