// دوشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۸

احتمال اضافه شدن حالت بتل رویال به بازی Counter Strike: Global Offensive

کدهای جالبی از بازی Counter Strike: Global Offensive کشف شده است که اشاراتی به یک حالت بتل رویال در این بازی دارد.

در جدیدترین اخبار بازی، یکی از کانال‌های یوتیوب با نام Valve News Network کدهایی را از آپدیت سال ۲۰۱۶ بازی Counter-Strike: Global Offensive به‌دست آورده است که نشان می‌دهد احتمالا پای یک حالت بتل رویال برای این بازی در میان است. با این حال، آیا این احتمال وجود دارد که محبوبیت فوق‌العاده بازی‌هایی چون PUBG و Fortnite کمپانی ولو را برای افزودن یک حالت بتل رویال به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های آنلاین جهان، وسوسه کند؟

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم، کدهای به‌دست آمده از بازی، مربوط به ماه می سال ۲۰۱۶ (اردیبهشت-خرداد ۹۵) می‌شود؛ یعنی زمانی که هنوز هیچ اثری از بازی PUBG در میان نبوده است. اما در آن دوره هم آثاری چون DayZ و H1Z1: King of the Kill وجود داشتند که سبک بتل رویال را پیاده‌سازی کرده و کاربران نسبتا زیادی را به سمت خود کشانده بودند.

در ویدیوی زیر، محتویات این پچ به‌طور کامل شرح داده شده است و جالب است بدانید که تاکنون هیچ‌یک از موارد نامبرده در این پچ، در بازی CS:GO دیده نشده است؛ کدهایی مثل تیروکمان، مبارزات بدون سلاح، سلاح‌های سبک و سنگین، جعبه‌های مهمات، چترنجات، چراغ‌های گردان، نارنجک‌های جدید، نقشه‌ای از یک جزیره که تاکنون در این سری دیده نشده است و بسیاری از محتویات دیگری که به بقا و زنده ماندن در یک محیط خطرناک اشاره دارد.

دانلود از آپارات

با وجود همه این یافته‌های جدید نمی‌توان با قاطعیت گفت که به‌زودی یک حالت بتل رویال برای این بازی پرطرفدار منتشر خواهد شد. معمولا همواره شایعات بزرگ زیادی حول بازی‌های کمپانی ولو شنیده می‌شود که برای نمونه می‌توان به مدارکی که گاه و بیگاه از وجود یا ساخته شدن آثاری چون Half-Life 3 و Left 4 Dead 3 خبر می‌دهند، اشاره کرد. شاید این را بتوان به نوعی به ساختار نه‌چندان سازمان‌یافته ولو نیز نسبت داد که گاهی اوقات تصمیم به ساخت اثری می‌گیرند، اما در میانه راه منصرف می‌شوند.

اضافه شدن حالت بتل رویال به بازی Counter-Strike: Global Offensive شاید در ابتدا کمی عجیب به نظر برسد، اما اگر نگاهی به تاریخ آثاری چون Dota 2 ،Team Fortress و حتی همین سری کانتر استرایک هم بیندازید، متوجه می‌شوید که Valve سابقه افزودن مدهای پرطرفدار و محبوب به بازی‌های خود را دارد.

شما هم نظرات خود را با ما در میان بگذارید. آیا اضافه شدن حالت بتل رویال به اثری تاکتیکی و حرفه‌ای چون CS:GO منطقی به نظر می‌رسد؟


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده