نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۵۹

Panic Button توسعه نسخه سوییچ Wolfenstein II: The New Colossus را بر عهده دارد

سازندگان بازی Wolfenstein II: The New Colossus امروز تایید کردند که نسخه سوییچ این بازی، توسط استودیو Panic Button ساخته خواهد شد.

کمپانی نینتندو در جریان یک مراسم نینتندو دایرکت که در ماه سپتامبر برگزار شد، اعلام کرد که دو بازی Doom و Wolfenstein II: The New Colossus که هر دو محصول بتسدا هستند، برای سوییچ منتشر خواهند شد. بازی Doom این کمپانی چندی پیش برای کنسول نینتندو منتشر شد و از قضا کیفیت خوبی هم روی این کنسول داشت که تحسین منتقدین را برانگیخت. توسعه پورت نینتندو سوییچ این بازی بر عهده استودیو Panic Button بود و حال امروز در جدید‌ترین اخبار بازی، مشخص شده که این استودیو وظیفه توسعه پورت سوییچ بازی Wolfenstein II: The New Colossus را نیز بر عهده خواهد داشت.

آندریاس اویرفور، طراح ارشد بازی در استودیو ماشین گیمز که سازنده نسخه‌های اصلی Wolfenstein II: The New Colossus است، امروز این خبر را اعلام کرد و گفت که Panic Button بازی Wolfenstein II: The New Colossus را برای سوییچ پورت خواهد کرد. اویرفور همچنین اعلام کرد که این استودیو قادر است نهایت استفاده را از توان کنسول هیبریدی نینتندو ببرد. همچنین تامی توردسون بیورک، طراح دیگر استودیو ماشین‌گیمز، اعلام کرد که پورت سوییچ ولفنشتاین 2 دقیقا مثل پورت بازی Doom کیفیت بالایی خواهد داشت:

ما دقیقا با همان افرادی در حال تعامل هستیم که نسخه سوییچ بازی Doom را آماده کرده بودند. آن‌ها تخصص خاصی در زمینه توسعه بازی‌های سوییچ دارند و پیش از این هم شاهد بودیم که بازی Doom کیفیت خیلی خوبی روی این کنسول داشت. پس انتظار می‌رود که Wolfenstein II نیز چنین شرایطی داشته باشد.

در کل استودیو پنیک باتن بیش‌تر در زمینه توسعه پورت‌های مختلف بازی‌ها کار می‌کند و اخیرا نیز فعالیت زیادی در زمینه توسعه نسخه سوییچ بازی‌هایی مثل Rocket League ،Doom و Astro Duel Deluxe داشته است.

Wolfenstein II: The New Colossus یکی از بهترین بازی‌های سال ۲۰۱۷ بود که اکنون برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر در دسترس است. زومجی در بررسی بازی Wolfenstein II: The New Colossus به آن نمره عالی ۹.۵ را داد که خلاصه‌ای از بررسی بازی به شرح زیر است:

داستان ترور بیلی و بقیه اعضای گروه مقاومت، روی تیراندازی اول شخص را سفید کرد. نشان داد چطور می‌توان زیر سایه هجوم مالیخولیایی سازندگان به بازی‌های چندنفره، یک بازی کلاسیک داستانی ساخت، درس گیم‌پلی اول شخص داد، کمدی را به زیباترین شکل ممکن با خشونت درآمیخت. با نمایشی که نیوکولوسوس داشت، نمی‌توان خلاصه‌ای از خوبی‌ها و لذتش نوشت! فقط در یک کلام، مسحور کننده بود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده