// دوشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۲

بازی Superhot به رایگان در اختیار کاربران Amazon Prime قرار گرفت

نسخه رایگان بازی Superhot در اختیار مشترکین سرویس Amazon Prime و Twitch قرار گرفت.

بازی رایگان دیگری برای مشترکین سرویس Amazon Prime و Twitch در نظر گرفته شده است. به مدت محدود، بازی اول-شخص و شوتر Superhot برای کاربران پی سی و دارندگان اشتراک Amazon Prime در دسترس قرار گرفت.

مشترکین Prime هم‌اکنون می‌توانند بازی مذکور را که به قیمت ۲۵ دلار است به طور رایگان دانلود کنند و تا قبل از کریسمس یعنی ۳ دی‌ماه (۲۴ دسامبر) آن را تجربه کنند. برای دریافت این بازی کافی است روی آیکون Prime Loot حساب خود کلیک کنید یا اینکه به صفحه توییچ بازی Superhot مراجعه کنید. بازی مذکور را می‌توانید به واسطه نرم‌افزار دسکتاپ Twitch دانلود کنید و به تجربه آن بپردازید.

بازی Superhot در زمستان ۲۰۱۶ میلادی منتشر شد و با مکانیک و گیم‌پلی منحصر‌به‌فردش که مربوط به قابلیت توقف زمان می‌شود، در دسترس کاربران قرار گرفت. گیم‌پلی بازی طوری است که شما با حرکت کردن، زمان را به جلو می‌برید و چنانچه کاراکتر خود را از حرکت بازدارید شاهد توقف زمان خواهید بود.

آمازون پرایم شامل سرویس توییچ پرایم نیز می‌شود؛ بنابراین اگر هر یک از اشتراک‌های سرویس‌های یاد شده را در اختیار دارید می‌توانید از مزایای آن استفاده کنید. بازی Superhot تنها آیتم‌ این سرویس نیست که به طور رایگان در اختیار مشترکین آن قرار می‌گیرد و کاربران همچنین می‌توانند آیتم‌های ظاهری بازی Call of Duty: WWII یعنی Bomb Voyage Weapon Camo و Winter Siege Supply Drop Pack را از آن خود کنند. در آن سو دسته کارت Golden Classic نیز برای بازی Hearthstone در کنار دیگر موارد دیده می‌شود. برای اطلاع بیشتر از سرویس توییچ پرایم می‌توانید به وب‌سایت رسمی آن مراجعه کنید.

برای آشنایی با بازی Superhot در ادامه می‌توانید ویدیوی گیم‌پلی آن را تماشا کنید و در صورت تمایل اگر اشتراک Prime را در اختیار دارید به تجربه آن بپردازید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده