نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۸

استودیو اینفینیتی وارد شعبه جدیدی در لهستان تاسیس کرد

استودیو اینفینیتی وارد که با ساخت تعدادی از بهترین نسخه‌های سری Call of Duty شناخته می‌شود، اخیرا شعبه‌ای در لهستان تاسیس کرده است.

اینفینیتی وارد برای طرفداران بازی‌های شوتر اول‌شخص و مخصوصا سری کالاف دیوتی، استودیو بسیار محبوبی است؛ چرا که Infinity Ward ساخت برخی از بهترین نسخه‌های این سری از جمله نسخه‌های اول و دوم و سه‌گانه Modern Warfare را در کارنامه دارد. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، اعلام شده که اینفینیتی وارد شعبه جدیدی از شهر کراکف لهستان تاسیس کرده است. به‌گفته اکتیویژن، مالک استودیو اینفینیتی وارد، شعبه لهستان قرار است تعامل و همکاری نزدیکی با شعبه مرکزی این استودیو در لس آنجلس داشته باشد.

همچنین دیو استول، رییس اینفینیتی وارد، به مناسب افتتاح شعبه جدید گفت:

ما خوشحال هستیم که با تاسیس شعبه لهستان، می‌توانیم از این پس در مقیاسی بزرگ‌تر و بهتر کارهایمان را انجام دهیم.

استول همچنین اعلام کرد که شعبه جدید، در اصل یک استودیو تحقیق و توسعه (R&D) خواهد بود و وی امیدوار است که به لطف افتتاح این شعبه در لهستان، آن‌ها بتوانند از افراد مستعد در زمینه بازی‌سازی در این منطقه بهره ببرند. در همین راستا، مثلا مایکل دروبونت که یک مهندس رندرینگ است، قرار است در این شعبه مشغول به کار شود. البته دروبونت از سال ۲۰۱۴ سابقه حضور در اینفینیتی وارد را دارد و پیش از پیوستن به این استودیو هم در گوریلا گیمز فعالیت داشته است.

آخرین نسخه کالاف دیوتی که توسط اینفینیتی وارد ساخته شد، Infinite Warfare بود که سال گذشته منتشر شد. با توجه به اینکه سه استودیو نسخه‌های مختلف این سری را می‌سازند، می‌توان انتظار داشته که کالاف دیوتی بعدی اینفینیتی وارد در سال ۲۰۱۹ منتشر شد و سال آینده هم شاهد نسخه ساخته‌شده توسط تری‌آرک باشیم.

جدید‌ترین نسخه کالاف دیوتی که امسال منتشر شد، Call of Duty: WWII بود که اسلج‌همر وظیفه ساخت آن را برعهده داشت. شما می‌توانید بررسی بازی Call of Duty: WWII را در زومجی بخوانید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده