// دوشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۸

بازی بعدی استودیو ابسیدیان فاقد پرداخت های درون برنامه‌ ای است

استودیو ابسیدیان در جدیدترین گفت و گوی خود اعلام کرد که بازی نقش آفرینی بعدی آن‌ها فاقد پرداخت‌های درون برنامه‌ای است.

مدتی پیش بود که استودیو اوبسیدین «Obsidian Entertainment، سازنده بازی Fallout: New Vegas» اعلام کرد که در حال ساخت یک بازی نقش آفرینی جدید است که این اثر با برچسب نشر مستقل کمپانی تیک-تو اینتراکتیو (Take-Two Interactive) روانه بازار می‌شود «به عبارتی بازی توسط یک گروه خصوصی (Private Division) عرضه خواهد شد». حال تیم سازنده در انجمن خود نوشته است که بازی آن‌ها به هیچ‌وجه از پرداخت‌های درون برنامه‌ای استفاده نخواهد کرد.

طبق اخبار بازی منتشر شده، از آنجایی که Private Division بخشی از کمپانی تیک-تو اینتراکتیو است و این کمپانی در گذشته اعلام کرده بود که قصد دارد از پرداخت‌های درون برنامه‌ای، برای بازی‌های خود استفاده کند و با انتشار خبر ساخت بازی جدید ابسیدیان، بعضی از کاربران نگران این موضوع شدند که شاید بازی نقش آفرینی آن‌ها نیز دارای پرداخت‌های درون برنامه‌ای باشد.

اما استودیو ابسیدیان در بیانیه‌ی خود اعلام کرد که تیک-تو اینتراکتیو یک همکار بسیار عالی است که به هیچ‌وجه آن‌ها را مجبور به استفاده از پرداخت‌های درون برنامه‌ای نمی‌کند. ابسیدیان در بیانه خود اعلام کرد:

Private Division یک پشتیبان عالی برای چشم انداز ما است و اصلا ما را مجبور به استفاده از پرداخت‌های درون برنامه‌ای و مواردی که باب میل‌مان نباشد نمی‌کند و آزادی کامل به ما داده است. Private Division همکار عالی برای ما به حساب می‌آید و ما بسیار هیجان‌زده هستیم که با آن‌ها کار می‌کنیم.

متاسفانه اخبار بیشتری حول بازی جدید استودیو ابسیدیان منتشر نشده است و باید منتظر اخبار بیشتر حول این بازی بمانیم. جدیدترین بازی این استودیو، بازی Pillars of Eternity II: Deadfire است که در سال ۲۰۱۸ عرضه می‌شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده