نویسنده: حسین سلیمی
// دوشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۳

بازی Adventure Time: Pirates of the Enchiridion معرفی شد

شرکت Outright Games سازنده بازی‌های Ben 10 و Adventure Times، بازی جدید خود را با نام Adventure Time: Pirates of the Enchiridion معرفی کرد.

کمپانی Bandai Namco و  شرکت Outright Games اعلام کرده‌اند بازی Adventure Time: Pirates of the Enchiridion در سبک جهان باز تولید شده و بر اساس انیمیشنی با همین نام ساخته شده است که توسط Cartoon Network نمایش داده می‌شود. در این بازی می‌توانید با قهرمان‌های بازی فین و جیک به گشت و گذار زیر آب‌های Land of Ooo بپردازید، مناطق خطرناک را کشف کنید، از دزدان دریایی بازجویی کنید و دنبال سرنخ بگردید تا ماموریت‌های بازی را حل کنید. 

Adventure Time: Pirates of the Enchiridion

در بازی Adventure Time: Pirates of the Enchiridion شما می‌توانید با کنترل یک کشتی از دزدان دریایی در آب‌های Land of Ooo به صورت آزادانه به گشت و گذار بپردازید و به کشور‌های دوردست برسید و با شخصیت‌های فین، جیک، مارسلین و BMO و دیگر کاراکترهای محبوب بازی به اکتشاف  غارت دنیای بازی بپردازید. همچنین کمپانی باندای نامکو اعلام کرده است که بازیکنان در این بازی قادر خواهند بود تا قهرمانان خود، اقلام‌ها، جادوها، معجون‌ها و توانایی‌های شخصیت قابل بازی خود را ارتقا داده و با شخصیت‌های منفی در مبارزاتی تاکتیکی و سریع، مقابله کنند. در همین راستا، این بازی قابلیت ارتقا دادن شخصیت‌ها را در اختیار شما قرار داده است.

بازی Adventure Time: Pirates of the Enchiridion توسط استودیو Climax بریتانیا در حال توسعه است و قرار است در بهار سال ۲۰۱۸ برای کنسول‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوئیچ و کامپیوتر منتشر شود. علاوه بر این،کمپانی باندای نامکو یک مسابقه برای نام فین و نام پیشنهادی برای کشتی جیک در بازی Pirates of the Enchiridion برگزار کرده است.


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده