نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۲

تریلر زمان عرضه اپیزود نهایی فصل دوم بازی Minecraft: Story Mode

استودیو تل‌تیل گیمز تریلر هنگام عرضه قسمت پنجم فصل دوم بازی Minecraft: Story Mode را به مناسبت انتشار آن در تاریخ بیست و هشتم آذرماه منتشر کرد.

اگر از طرفداران فصل دوم بازی Minecraft: Story Mode هستید و برای تجربه‌ی آخرین اپیزود آن هیجان‌زده‌اید، امروز روز شما است؛ زیرا مطابق جدیدترین اخبار بازی، استودیو تل تیل گیمز به مناسبت انتشار قسمت نهایی فصل دوم بازی Minecraft: Story Mode در تاریخ بیست و هشتم آذرماه (۱۹ دسامبر)، تریلر زمان عرضه آن را منتشر ساخته است.

این تریلر تقریبا دو دقیقه از صحنه‌ها و گیم‌پلی اپیزود پنجم بازی را که با نام Above and Beyond شناخته می‌شود به تصویر می‌کشد. در این تریلر جسی، شخصیت اصلی بازی را می‌بینیم که پس از به دست گرفتن بیکون‌تاون، خود را برای نبرد با اَدمین آماده می‌کند.

چند روز دیگر اپیزود پایانی فصل دوم بازی Above and Beyond در همه‌ی پلتفرم‌های در نظر گرفته‌شده بازی در دسترس خواهد بود و بازیکنان می‌توانند آن را به قیمت ۴.۹۹ دلار خریداری کنند. همچنین کسانی که اقدام به تهیه‌ی سیزن پس بازی کرده‌اند، بدون هیچ هزینه اضافی می‌توانند این اپیزود را تجربه کنند. در حال حاضر سیزن پس بازی با قیمت ۲۴.۹۹ دلار قابل خریداری است.

اگر شما با فصل دوم بازی آشنایی زیادی ندارید، می‌توانید تریلری را که پیش از انتشار این فصل منتشر شد تماشا کنید. مجموعه Minecraft: Story Mode از اواخر سال ۲۰۱۵ توسط Telltale Games منتشر شد و با توجه به نقدهای نسبتا خوبی که از سوی سایت‌های مختلف دریافت کرد و همچنین استقبال خوب طرفداران، استودیو از سال جاری میلادی به عرضه فصل دوم بازی پرداخت و به‌خوبی توانست جهان بازی و داستانش را گسترش دهد.

فصل دوم بازی Minecraft: Story Mode در تاریخ بیست تیرماه (۱۱ جولای) منتشر شد و در حال حاضر در پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ویندوز، مک و دستگاه‌های مبتنی بر iOS و اندروید در دسترس است. تریلر هنگام عرضه بازی را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را در خصوص آن با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

برای دانلود از وب‌سایت آپارات اقدام کنیدتماشا در یوتیوب


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده