// شنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

فصل دوم حالت بتل رویال بازی Fortnite شروع شد

تا اول اسفند ماه می‌توانید فصل دوم حالت بتل رویال بازی Fortnite را با انبوهی از آیتم‌های جدید و متنوع تجربه کنید.

شاید اگر در حال حاضر یک رقیب برای بازی PUBG در زمینه بتل رویال وجود داشته باشد، آن Fortnite است. ساخته جدید اپیک گیمز در اختیار هر سه پلتفرم اصلی قرار گرفته و دارای یک حالت بتل رویال است که شما حتی بدون خرید بازی هم می‌توانید این حالت را به صورت رایگان بازی کنید. حال در جدیدترین اخبار بازی، سازندگان با انتشار تریلری اعلام کردند که فصل دوم حالت بتل رویال بازی Fortnite آغاز شده است که آیتم‌های جدیدی را دربر خواهد داشت و برای دستیابی به آن‌ها یا باید به تجربه بازی بپردازید و با کسب امتیاز وسایل جدیدی را برای شخصی‌سازی کاراکتر خود آزاد کنید یا اینکه با خریداری Battle Pass از همان ابتدا به بخشی از این آیتم‌ها دسترسی داشته باشید.

فعال‌سازی Battle Pass نیاز به ۹۵۰ واحد وی‌باکس (ارز مخصوص بازی) دارد که با خرید آن می‌توانید به آیتم‌های زیادی برای شخصی‌سازی کاراکتر دسترسی داشته باشید؛ مواردی مثل لباس‌های جدید، گلایدر رویال ایکس و یک تبر جدید. همچنین شما هرچقدر که در بازی پیشروی کنید، بتل‌پس شما وارد سطح بالاتری خواهد شد و به برخی آیتم‌های مخصوص نیز دسترسی پیدا خواهید کرد. البته این افزایش سطح‌ها نیز توسط ارز درون‌برنامه‌ای قابل خریداری است. برای آشنایی بیشتر با Battle Pass می‌توانید تریلر زیر را مشاهده کنید.

دانلود از آپارات

با وجود همه این‌ها، همانطور که پیش‌تر نیز اشاره شده، تمامی آیتم‌های مورد نظر به‌صورت رایگان و از طریق پیشرفت در بازی نیز قابل دسترسی است. همچنین باید اشاره کنیم که فصل دوم حالت بتل رویال بازی فورتنایت از دیروز شروع شده و تا ۱ اسفند ادامه خواهد داشت، اما حالت بازی ۵۰ در برابر ۵۰ فقط تا سه روز دیگر در دسترس خواهد بود. نکته آخر اینکه رویداد کریسمسی Survive the Holiday نیز از دیروز شروع شده است که در دو حالت بتل رویال و Save the World جریان خواهد داشت.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده