نویسنده: حسین صدری
// پنجشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۵

آپدیت The Last Jedi برای بازی Star Wars Battlefront 2 منتشر شد

به مناسبت اکران فیلم Star Wars: The Last Jedi، الکترونیک آرتز نیز آپدیتی را برای بازی Star Wars Battlefront 2 منتشر کرده که محتویاتی با موضوع فیلم جدید را به بازی اضافه می‌کند.

تقریبا چیزی تا اکران فیلم سینمایی Star Wars: The Last Jedi باقی نمانده است و الکترونیک آرتز نیز این واقعه را با انتشار محتویات این فیلم در بازی Star Wars Battlefront 2 جشن می‌گیرد. شخصیت «ری» پیشتر در این بازی قابل بازی بود اما حالا شخصیت‌های «فین» و «کاپیتان فازما» نیز به آن اضافه شده‌اند.

به غیر از شخصیت‌های جدید، این آپدیت دو نقشه‌ی جدید را نیز به بازی اضافه می‌کند. نخستین مپ Crait نام دارد؛ سیاره‌ای مملو از مواد معدنی که گروه‌های مقاومت و ماموران فرست اوردر در آن به نبرد خواهند پرداخت. این نقشه مخصوص بخش Galactic Assault است. نقشه‌ی بعدی نیز D’Qar نام دارد که برای حالت Starfighter Assault طراحی شده و بر اساس پایگاه نیروهای مقاومت در The Force Awakens ساخته شده است.

از دیگر موارد قابل اشار‌ه‌ای که قرار است با این بروزرسانی به بازی اضافه شوند، می‌توان وسایل نقلیه‌ی جدید و یک بسته‌ی الحاقی داستانی به نام Resurrection را نام برد که سه چپتر جدید را به داستان بازی اضافه خواهد کرد.

به جز محتوای جدید، Battlefront 2 از لحاظ تعادل و بالانس نیز پیشرفت‌های زیادی خواهد کرد. برای مثال قهرمانانی چون لاندو و امپراطور پالپاتین باف‌هایی دفاعی دریافت کرده‌اند که قدرتشان را بیشتر می‌کند. آپدیت جدید همچنین موشک‌های قدرتمند بوبا فت را اندکی ضعیف‌تر می‌کند. با  انتشار این آپدیت، پایداری بازی در بخش آنلاین بسیار تقویت شده و به گزارش EA، بسیاری از باگ‌ها و مشکلات فنی آن نیز از بین رفته‌اند. این آپدیت که حدودا ۱۰ گیگابایت حجم دارد (این مقدار بسته به پلتفرم متفاوت خواهد بود) هم‌اکنون برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی در دسترس قرار گرفته است. شما می‌توانید برای اکسب اطلاعات بیشتر از جزئیات این بروزرسان، به این لینک مراجعه کنید.

جشن بروزرسان Last Jedi بازی Star Wars Battlefront 2 هفته‌ی پیش با برگزاری رویدادی درون خود بازی آغاز شد؛ رویدادی که به بازیکنان اجاز می‌داد تا با نیروهای First Order یا New Republic متحد شوند. اگر این کار را بکنید بازی کوئست‌ها و ماموریت‌های هفتگی ویژه‌ای را در اختیارتان خواهد گذاشت که با انجام آن‌ها جوایز ویژه‌ای را بر اساس طرفی که انتخاب کرده‌اید دریافت خواهید کرد.

بر اساس توضیحات دایس:

انجام این کوئست‌ها صرفا جایزه‌هایی مثل آیتم‌های مخصوص ساخت‌وساز یا امتیاز را به ارمغان نمی‌آورد؛ بلکه به همه‌ی اعضای تیم جوایزی را اهدا کرده و پیروزی آن‌ها را محتمل‌تر می‌کند. تیم بازنده در عوض آیتم‌ها و جوایز کمتری می‌گیرد، اما تشویق می‌شود که دفعه‌ی بعد بسیار سخت‌تر از قبل بجنگد.

برای آغاز، بازیکنان باید با هر یک کلاس‌های Trooper پنجاه نفر را بکشند. البته برای دستیابی به چالش بعدی نیازی به تمام کردن این چالش نخواهید داشت. همه‌ی این چالش‌ها در اختیار شما خواهند بود و می‌توانید با هر ترتیبی که خواستید آن‌ها را به اتمام برسانید.

دیگر چالش‌های مربوط به این رویداد نیز در ماه پیش رو در دسترس قرار خواهند گرفت. همه‌ی این موارد قرار است برای همه‌ی پلتفرم‌ها در دسترس باشند و زمان عرضه‌ی آن‌ها نیز با اکران فیلم The Last Jedi در پانزدهم ماه دسامبر (فردا) مصادف خواهد بود. شما می‌توانید بررسی بازی Star Wars: Battlefront 2 از زومجی را در این لینک و لیست کامل تغییرات بروزرسان جدید را در این لینک مشاهده کنید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده