نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۸

بازی Hokuto Ga Gotoku تاخیر خورد

کمپانی سگا اعلام کرد که بازی Hokuto Ga Gotoku به خاطر بهبود کیفیت با دو هفته تاخیر در ژاپن منتشر خواهد شد.

کمپانی سگا در شهریورماه امسال بازی Hokuto Ga Gotoku را معرفی کرد و اظهار داشت که این بازی اکشن و ماجراجویی در اسفندماه به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 در دسترس خواهد بود. حال و با استناد به آخرین اخبار بازی، کمپانی Sega از تاخیر دو هفته‌ای بازی خبر داده است.

این بازی که پیش از این برای انتشار در سوم اسفندماه (۲۲ فوریه ۲۰۱۸) در نظر گرفته شده بود با کمی تاخیر در تاریخ هفدهم اسفند (۸ مارس ۲۰۱۸) منتشر خواهد شد و دلیل این امر نیز «بهبود کیفیت» بازی عنوان شده است که نهایتا تجربه بهتری را برای طرفداران این سبک از بازی‌ها رقم می‌زند.

در این بازی اکشن و ماجراجویی شاهد ستاره مجموعه‌ی Fist of the North Star یعنی کنشیرو هستیم که با صداپیشگی تاکایا کوردو در بازی حضور پیدا می‌کند. وقایع داستانی بازی در دنیای Eden روایت می‌شود و به گفته سازندگان، یک داستان کاملا جدید از این مجموعه را شاهد خواهیم بود. بازیکنان در دنیای این بازی سفر خود را آغاز می‌کنند و در آن با صحنه‌های اکشن زیادی روبه‌رو خواهند شد که با حال‌وهوای بازی یاکوزا خواهد بود.

با وجود اینکه به‌تازگی کمپانی سگا اعلام کرده است که سال ۲۰۱۸ سال بسیار خوبی برای مجموعه یاکوزا خواهد بود، اما تا این لحظه تاریخ انتشار نسخه غربی بازی اعلام نشده است. شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده