نویسنده: محسن حقانی
// پنجشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۱۵

آپدیت جدید بازی موبایل DomiNations با محتوای جنگ سرد منتشر شد

آپدیت جدید بازی موبایل DomiNations با تم و حال و هوای جنگ سرد منتشر شد.

هر کسی که در چند سال اخیر نگاهی به فروشگاه‌های گوگل پلی و اپ استور داشته باشد متوجه خواهد شد که این مارکت‌ها چقدر با ساخته‌های رایگان یا Free to Play عجین شده‌اند؛ بازی‌هایی که شما را در موقعیت ساخت‌وساز ساختمان‌ها و آپگرید هر چیز ممکن در پایگاه و مبارزه با دیگر بازیکن‌ها قرار می‌دهند. با اینکه موارد اشاره‌شده دقیقا مکانیزم‌های بازی DomiNations ساخته‌ی استودیو نکسون (Nexon) را توضیح می‌دهند، اما DomiNations در این ژانر دارای پیچ‌وتاب‌هایی متفاوتی نسبت به دیگر ساخته‌های موجود روی موبایل است. به‌جای آپگرید کردن تاون‌هال یا دیگر ساختمان‌های موجود در پایگاه خود، در بازی اندروید و آیفون DomiNations شما طی دوره‌های زمانی متفاوت پیشرفت خواهید کرد؛ چیزی مانند ساخته‌های کلاسیک روی کامپیوتر مانند بازی Civilization و بازی Age of Empires.

این مکانیزم‌ در نوع خود به‌جای استفاده رایج که تنها به ارتقا نوع ساختمان‌ها مربوط می‌شود مورد جالب‌تری است. آغاز از دوره‌ی عصر حجر و پیشرفت و ارتقا از طریق زمان مورد واقعا جذابی است و همچنین آخرین بروزرسانی منتشر شده برای بازی آیفون Dominations یک دوره‌ی زمانی دیگر را به این اثر اضافه می‌کند؛ دوره‌ی «جنگ سرد» (Cold War) که در زیر می‌توانید تریلر مربوط به آن را مشاهده کنید:

برای دانلود تریلر از طریق سایت اپارات اقدام کنید

نیروی‌های جدید این بروزرسانی شامل تانک M56 Scorpion، خمپاره‌انداز BM-21 و ... می‌شوند. استودیوی سازنده نیز سیستم مربوط به نحوه‌ی عرضه منابع در بازی را دستخوش تغییرات کرد‌ه‌ است؛ بنابرین بازیکن‌ها در حین بازی با موارد بیشتری از منابع روبه‌رو خواهند شد. لازم به ذکر است مانند هر زمانی که استودیو نکسون بروزرسانی جدیدی برای بازی منتشر می‌کند، یک مجموعه از رویداد‌های مربوطه برای پیشروی در بازی وجود خواهند داشت. 


منبع Toucharcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده