// پنجشنبه, ۲۰ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

مینیون ها تابستان امسال بار دیگر به موبایل ها می آیند

کمپانی الکترونیک آرتز اعلام کرد که قرارداد جدیدی با استودیوی ایلومنیشن انترتیمنت و کمپانی یونیورسال برای ساخت بازی‌های موبایل جدیدی بر اساس کاراکتر مینیون‌ها از مجموعه انیمیشن‌های Despicable Me، امضا کرده است. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.
اولین بازی برای عرضه در تابستان امسال برنامه ریزی شده و «Minions Paradise» نام دارد. بازیکنان در این بازی وظیفه دارند تا شهری آرمانی و بزرگ برای مینیون‌ها بسازند. برای انجام این ماموریت شما در نقش مینیونی کاملا جدید با نام فیل قرار خواهید گرفت که پس از به گل نشستن کشتی‌شان بر جزیره‌ای گرمسیری رهبری جمعیت مینیون‌ها برای ساخت دنیایی جدید را بر عهده می‌گیرد. الکترونیک آرتز درباره بازی اینگونه توضیح داده است:
بازیکنان در ساخت و ساز و طراحیِ بهترین تفریگاه گرمسیری ممکن به مینیون‌ها کمک خواهند کرد. این تفریحگاه از سرسره‌های آبی، آکواریوم‌های مارماهی، درخت‌های کرم شب تاب و البته مقادیر زیادی موز پر شده است.
البته الکترونیک آرتز به تنهایی بر روی این پروژه جدید کار نمی‌کند بلکه نویسندگان، کارگردانان، طراحان و انیماتورهای استودیوی ایلومنیشن هم همگی پا به پای مراحل ساخت بازی با این کمپانی همکاری می‌کنند تا تجربه‌ای منحصر به فرد به میلیون‌ها طرفدارِ این موجودات با مزه ارائه دهند. فرانک گیبئو معاون مدیر ارشد بخش بازی‌های موبایل در الکترونیک آرتز در این باره گفت:
الکترونیک آرتز از همکاری با ایلومنیشن و یونیورسال بسیار هیجان زده است. ما قصد داریم تا با کمک یک دیگر به این کاراکترهای دلپسند در دنیای بازی‌های رایانه‌ای زندگی ببخشیم تا میلیون‌ها طرفداری که آن بیرون هستند از دیدن آن‌ها در دستگاه‌های موبایل لذت ببرند.
Minions Paradise_2 با توجه به صحبت‌های گیبئو بازی جدیدِ مینیون‌ها داستانی جذاب و گیم پلی‌ای عمیق و متنوع ارائه خواهد داد هرچند که اطلاعاتی درباره میزان جذابیت داستان یا اینکه چقدر گیم پلی متنوع خواهد بود در اختیار ما قرار نگرفت. Minions Paradise به عنوان یک بازی رایگان عرضه خواهد شد و از سیستم پرداخت درون برنامه‌ای پشتیبانی خواهد کرد. الکترونیک آرتز پیش از این نیز بخاطر سیستم سخت گیرانه خود که برایشان بسیار هم پردرآمد بوده مورد انتقاد قرار گرفته است. امیدواریم با عرضه اولین بازی موبایلی خود در سال ۲۰۱۵ این کمپانی از روند «پرداخت پول برای بردن» دست بردارد. به هرحال صنعت بازی‌های موبایل و مخصوصا بازی‌های رایگان موبایلی به شدت درحال پیشرفت و گسترش است، در خبری دیگر این هفته متوجه شدیم که در سه ماهه اول سال ۲۰۱۵ بازی‌های موبایلی در زمینه تبلیغات تلویزیونی بر بازی‌های سنتی غلبه کردند. نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید. منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده