// سه شنبه, ۱۸ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۴

ریبوت Tomb Raider با فروش ۸.۵ میلیون نسخه برترین بازی مجموعه شد

اقدام هوشمندانه‌ی اسکوئر انیکس و شروع دوباره‌ی بازی Tomb Raider با یک بازی کاملا جدید کاری درست و منطقی بوده، چرا که این بازی تا این لحظه به تنهایی بیش از ۸.۵ میلیون نسخه فروش داشته و به پرفروش‌ترین بازی تاریخ این مجموعه تبدیل شده است.
آمار به دست آمده از این بازی، جمع نسخه‌ی اصلی آن که در سال ۲۰۱۳ برای کنسول‌های نسل هفتمی و رایانه‌های شخصی منتشر شده با نسخه‌ی Definitive یا ارتقا یافته برای کنسول‌های نسل هشتمی بوده است. این خبر امروز از سوی استودیو کریستال داینامیکس، سازنده‌ی اصلی این سری منتشر شد. توم ریدر علاوه بر اینکه در حال لقب پرفروش‌ترین بازی سری را یدک می‌کشد، توانسته بود در روز اول عرضه‌ی خود رکورد فروش مجموعه را در این روز بشکند و به دنبال آن، رکورد فروش ماه اول این سری را هم جابه جا کند. کریستال داینامیکس در بیانیه‌ی خود اظهار داشت:
توم ریدر توانست هواداران بیشتری را به بازی اضافه کند و سری را وارد یک مرحله‌ی جدیدی کند. فروش شگفت‌انگیز این بازی به خوبی نشان از پاسخ و رویکرد مثبت هواداران نسبت به محصولمان بوده است.
شاید شما هم مثل ما فکر کنید که این میزان فروش بسیار زیاد است و رقمی شگفت‌انگیز را نشان می‌دهد، اما اسکوئر انیکس، ناشر بازی در ابتدا از میزان فروش بازی ناراضی بود و آن را حتی یک شکست دانست. قسمت جدید این سری به نام Rise of The Tomb Raider امسال به صورت انحصار زمانی برای کنسول‌های ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده