// چهار شنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۱۵

آپدیت بزرگ Doomsday Heist برای بازی GTA Online منتشر شد

استودیو Rockstar Games محتوای بزرگ Doomsday Heist بازی GTA Online را به طور رایگان در دسترس کاربران این بازی قرار داد.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو راک استار گیمز (Rockstar Games) تازه‌ترین آپدیت بزرگ بخش چندنفره Grand Theft Auto V یعنی بازی GTA Online را منتشر کرد. محتوای یاد شده که در قالب Heist جدید به بازی اضافه شده به طور رایگان در دسترس کاربران قرار گرفته است.

این محتوا که با نام Doomsday Heist معرفی شده داستان چهار کاراکتر جدید را روایت می‌کند که با تشکیل یک تیم قصد دارند شهر San Andreas را از نابودی نجات دهند. با وجود دشمنانی با سلاح‌های مخرب، شما و هم‌تیمی‌هایتان در خیابان‌های لوس‌ سانتوس به انجام ماموریت‌ها می‌پردازید تا از انگیزه مخالفان باخبر شوید.

به نقل از سازندگان، محتوای Doomsday Heist به سه بخش مختلف خلاصه شده است که در هر یک محتوای رایگانی گنجانده شده است. سلاح‌ها، وسایل نقلیه و ماموریت‌ در کنار دیگر محتویات در این آپدیت جای گرفته است. پس از به اتمام رساندن هر یک از ماموریت‌ها، بازی جوایز ارزنده‌ای را به کاربران اهدا می‌کند.

برای انجام ماموریت‌ها سلاح و تجهیزات ویژه‌ای برای کاربران در نظر گرفته شده است که شامل Mammoth و Jetpack می‌شود. آیتم‌های یاد شده به شما اجازه می‌دهد که به مرتفع‌ترین سطوح راه پیدا کنید تا به انجام کوئست‌های مختلف بپردازید. در آن سو Doomsday Heist پوشش‌های جدیدی را برای بازیکنان به همراه تنظیمات جدید در بخش سلاح‌ها در دسترس کاربران قرار داده است که در کنار وسایل نقلیه جدید دیده می‌شود. در انتها گفتنی است که ۸ تروفی جدید نیز به این بازی اضافه شده است.

بازی GTA V در سال ۲۰۱۳ میلادی برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه شد و با گذشت سال‌ها طرفداران زیادی را به خود جلب کرد. برای اطلاع از خبر‌های پیشین می‌توانید به صفحه اختصاصی آن در زومجی مراجعه کنید. در ادامه می‌توانید به تصاویر منتشر شده از محتوای جدید این بازی نگاهی بیندازید.

gta v

gta v

gta v


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده