نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

بازی Thumper برای سیستم عامل iOS نیز منتشر خواهد شد

بازی Thumper در تاریخ ۵ بهمن‌ ماه برای دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل iOS در دسترس خواهد بود.

بازی Thumper از زمان عرضه اولیه‌ی خود در سال ۲۰۱۶ به آهستگی به دیگر پلتفرم‌ها راه یافته است ولی تاکنون برای دستگاه‌های موبایل منتشر نشده بود. حال و با استناد به آخرین اخبار بازی موبایل، یک پست جدید در حساب توییتر بازی Thumper منتشر شده است که از انتشار این بازی برای دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل iOS حکایت می‌کند.

پست ارسال شده در حساب توییتر بازی نشان می‌دهد که بازی Thumper در تاریخ پنجم بهمن‌ماه (۲۴ ژانویه) به سیستم عامل iOS راه می‌یابد. این نسخه از بازی که Thumper: Pocket Edition نام دارد، شامل کلیه‌ی ۹ سطح اصلی است که در دیگر نسخه‌ها شاهد آن بودیم و امکان تجربه‌ی آن در دو حالت افقی و عمودی به صورت ۶۰ فریم بر ثانیه وجود دارد. همچنین این نسخه برای آیفون ایکس نیز بهینه شده است و بازیکنان می‌توانند تجربه‌ی بهتری را در دستگاه‌های جدیدتر داشته باشند.

بازی Thumper برای اولین بار در سال گذشته برای پلتفرم‌های پلی‌ استیشن 4 و پی‌ سی منتشر شد و در اواخر امسال در دسترس کاربران دو کنسول نینتندو سوییچ و ایکس‌ باکس وان قرار گرفت. شایان ذکر است که این بازی با هدست واقعیت مجازی پلی‌ استیشن VR نیز قابل بازی بوده و برای کسانی که تجربه‌ی جذاب‌تری از بازی را می‌خواهند، بدون شک لذت خواهند برد. 

بازی Thumper: Pocket Edition تنها در دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل iOS در دسترس خواهد بود و فعلا خبری از انتشار آن برای اندروید نیست. به نظر می‌رسد که در صورت موفق بودن این بازی در iOS شاهد انتشار آن برای سیستم عامل اندروید نیز باشیم.

شما می‌توانید از حالا بازی Thumper: Pocket Edition را با قیمت ۴.۹۹ دلار پیش‌خرید کنید و نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده