// سه شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۴۵

قابلیت پیش خرید اپلیکیشن ها به اپ استور اضافه شد

کمپانی اپل به صورت رسمی قابلیت پیش خرید بازی‌ها و اپلیکیشن‌ها را با افزودن بازی‌های Life is Strange و Inside به اپ استور اضافه کرد.

اگر به گذشته بازگردیم، سال ۲۰۱۶ در جریان رونمایی از بازی Super Mario Run بود که برای نخستین بار اپل به دارندگان گوشی‌های iOS اجازه داد تا درخواست اعلان را برای زمان انتشار این بازی، در اپ استور فعال کنند. حال این کمپانی بعد از مدت‌ها وجود این قابلیت در گوگل‌پلی، امکان انتشار بازی‌ها به صورت Pre-Order را به توسعه‌دهندگان روی اپ استور داده است. با توجه به وب‌سایت iTunes Connect، توسعه‌دهندگان از امروز می‌توانند بازی‌های خود را به صورت پیش فروش در اختیار علاقمندان قرار دهند. این قابلیت به مشتریان اجازه می‌دهد تا در سریع‌ترین زمان از انتشار بازی‌ها یا اپلیکیشن‌های مورد علاقه خود آگاه شوند و به تجربه آنها بپردازند.

اپل در توضیح این ویژگی برای توسعه‌دهندگان نوشته است:

اکنون می‌توانید اپلیکیشن‌های خود را به صورت پیش‌فروش روی تمامی پلتفرم‌های اپل در دسترس قرار دهید. مشتریان می‌توانند صفحه محصولات شما را ببینند و قبل از انتشار اپلیکیشن، آن را پیش‌خرید کنند. در زمان انتشار اپلیکیشن، مشتریان از این موضوع مطلع شده و اپلیکیشن شما به صورت اتوماتیک روی دستگاه آنها دانلود می‌شود. برای اپلیکیشن‌های پولی، مشتریان قبل از دانلود، پرداخت را انجام می‌دهند.

اپل برای دسترسی آسان علاقمندان به پیش‌خرید بازی‌ها، مراحل ساده‌ای را در نظر گرفته است و بازیکنان می‌توانند با ورود به My Apps و انتخاب اپلیکیشن مورد نظر خود از بخش Pre-Order، اقدام به ‌پیش‌خرید اپلیکیشن و پرداخت هزینه برای بازی‌های غیر رایگان کنند.

به گفته‌ی اپل این ویژگی همچنین برای سیستم‌عامل مک (macOS) و tvOS نیز اعمال خواهد شد. از سوی دیگر برای دسترسی سریع‌تر گیمر‌ها به بازی‌های پیش‌فروش‌شده‌، اپل بخشی را با عنوان Pre-Orders به سربرگ Games در اپ استور اضافه کرده است که هم‌اکنون شامل بازی‌های مختلفی از Inside گرفته تا Life is Strange و بازی Bridge Constructor Portal می‌شود. 


منبع Mac Stories
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده